Jul

Om mig / Permalink / 13


Bilden lånade jag från skepparegatan

Ja snart är det jul igen. Jag har knappa 3veckor kvar på skolan. Jag vill inte låta negativ men, fan va skönt det ska bli att göra något annat!  Lite pyssel överdos har det blivit. Jag ska nog dra ner på färgen i mitt nästa boende så jag inte tröttnar. Just nu är det färg över allt i mitt skapande och man blir ju lite övermätt på rosa och grönt.

Jag är trött på svenska vintern också (sommar människa), tänk om man fått sitta nere i Sydafrika nu med Shaunis.. det hade inte varit helt fel. Saknar hela tjocka släkten där nere. Jakten på bostad i Göteborg är fortfarande i gång. Om jag vill bli inneboende går det att fixa, men ett förstahands kontrakt verkar inte vara så möjligt, i alalfall inte innan man har fast jobb. Men det blir nog bra tillslut.

Vid jul ska jag bara vara hemma och njuta av min familj och då kommer det bli mycket bloggande. Just nu kommer det nog vara nere lite kommande veckor.
#1 - - Petra:

Förstahandskontrakt i Göteborg trodde jag var en myt. Ungefär som näcken. Sedan fick jag ett själv, efter 5 år i staden. Som jag nu flyttat ifrån. Men kontraktet har jag kvar. ;)

#2 - - Mikka:

Åh så synd, min pojkväns syster fick ju ena rummet uthyrt precis :(

Andrahand är ju inte så himla svårt ändå :)

Hoppas att du flyttar hit, är dags för vår stad att få hit lite mer rosa människor ;)

#3 - - egoflow:

Sv: Det är verkligen helt bortom mitt förstånd! Men man får istället vara glad för det man har antar jag! Tillexempel lägenheten med den där julgranen, ser helt fantastiskt ut om du frågar mig!

#4 - - Lady Thirty:

lycka till med alltihop och hoppas att det väldigt snart kommer ett trevligt & färgsprakande inlägg :)

#5 - - Maria:

Hej! Ibland kan man behöva ta en paus från färg och vila sina energier:) Kanske behöver du någon annan färg just nu än de du brukar omge dig med?

#6 - - leia:

haha....finaste granen på länge....men jag vet inte om den känns så julig tyvärr:(



kramar

#7 - - Sara:

Häftig julgran! Perfekt för den som är trött på "vanliga granen" =)

#8 - - nea:

du är under bevakning! =P

#9 - - Maria:

Tycker att det ärhärligt med sådär karamelligt och pastelligt i lagom dos...

#10 - - Tjohalias blogg om inredning:

Lycka till med bostadsjakten, det brukar alltid ordna sig till det bästa. Kram Sandra

#11 - - Camilla:

Min kära bloggvän, hoppas allt är väl med dig. Saknar dina färgstarka inlägg! Ha det great:)

#12 - - camilla:

det låter bra det tjejen! Vad är det för jobb du siktar på då? :)

#13 - - T O D A Y:

jeg elsker den mattan...

Till top