Im back

Hemsidor och butiker / Permalink / 7

Blommor i hatten

Förlåt för min långa blogg dvala!
Ska försöka mig på att få lite mer tid över. Första gången på över en månad jag loggar in och jag blev glatt överraskad att det ändå är cirka 100personer varje dag som går in och kikar läget fastän jag har legat nere en tid (må hända att jag har en bra länk lista?). Verkligen en rolig överraskning i allafall!

Tack för alla fina meddelanden ni lämnat.
Ska sätta mig ner och kika igenom allas fina bloggar och skriva några rader tillbaka i morgon :)

Så vad har jag gjort medans jag varit borta. Fixat i skolan mest. Målat tavlor och bygger på en lampa. NYA ROBOTAR i trä är på gång. Bilder ska komma upp allt eftersom. Överväger att lägga upp nån bild på möblerna jag tillverka förra året. Jag har varit med klassen i Danmark och spanat in en ekoby och tittat på gallerier. Ni kan läsa mer om det här ovanför.

Jag kan även glatt meddela att jag har fått praktik på företaget Fräscht i göteborg. Så på söndag bär det i väg till Götet två veckor. Ska bli superkul! Jag var så nervös när jag skulle åka och hälsa på. Gissa hur glad jag blev när det kom en vänlig tjej med rosa tröja och en enorm hund som hette Bamse. Det här ska nog gå bra :)

Kika in Fräschts fina hemsida:
http://www.frascht.se/



De har även en webbshop:
http://frascht.jetshop.se/
#1 - - Tant Grön:

Läcker smäcker fotinlägg, va snygg mössa du har då!

#2 - - Lisa:

Jag gjorde tre blommor men tappa en :) Funkade bra annars på myssen :D

#3 - - Olyckssyster:

Åh, äntligen kommer du tillbaka och fyller min gråa höst med färg!

#4 - - emelie:

söt mössa :D vart finns sånna? kram

#5 - - Mikka:

Äntligen är du tillbaka Lisa! Har saknat dina blogginlägg.

Va häftigt att du har fått praktikplats i Göteborg! Då måste jag nästan kika förbi någon gång :D

#6 - - Miss Agda:

Ja, som jag sa: är verkligen superglad över att du är tillbaka. Jag har tittat in då o då. Nu har jag visserligen varit i USA i 10dgr o inte hunnit läsa andras bloggar, men det var kul att upptäcka att det fanns massor av nya inlägg på din sida nu då jag kom hem:)

#7 - - malin:

Välkommen tillbaka! Lika fina hem och lika inspirerande bilder som vanligt!

Till top