Ny blogg

Posters jag säljer / Permalink / 16




Hej allihopa!
Nu har jag en ny blogg där jag enbart kommer ha illustrationer, tavlor och annat jag säljer. Starta den idag så det kommer krävas lite jobb för att få ihop allt. Men jag fota inspirations bilder idag som jag lagt upp. Trevliga gänget på styleroom.se ska låta mig vara testbunnie till en ny funktion på deras sida så ni kommer snart kunna hitta mig under sponsrade album där :) Ska bli så skoj. Känns lite pirrigt då de andra verkar vara ena storfräsare. Så kommer lilla jag. Nåväl, roligt roligt!  Kommer väl skriva nåt här om jag uppdaterar på den andra sidan men inte lika mycket som jag gjort nu. Jag glömmer jämt skriva på engelska.. skärping...
Kika in på:
http://pinkfridaydesign.blogg.se/

Nån som är bra på html?
Vill fixa ihop en bättre layout ;)







hi hi hi, söt mus va?
#1 - - mia i diö:

å mne nej!! vad sött å fina bilder...:)

å grattis till ditt nya..

kram

#2 - - Tilda:

Ojojoj! Vilka otroligt fina inspirationsbilder! Färglada, söta... precis som jag gillar det! :)

Kul med Styleroom.se dessutom! Du är värd det!

#3 - - Lady Thirty:

härligt!

kul för dig :D nu ska jag kolla in där :)



ha det bäst!

#4 - - Cissi:

Kul! Ska kolla in sidan!

Kram cissi

#5 - - Camilla:

Snygga inspirationsbilder du tatt, man blir ju inte mindre sugen på att handla alla dina tavlor direkt! :) Betrakta kanintavlan som såld för jag är obotligt kär i den! Ska fundera ut nån poster oxå :)

kul att du ska få vra testperson, förstår varför de valde dig, du är ju grym! bye bye baby

#6 - - Tina:

Vad roligt! Vad duktig du är :)

#7 - - Drops:

Hei sendt deg mail jeg.

Oki.

En av hver av de to nederste... posterne.

Legger inn den nye siden din . moro å følge deg .

Ha en fin lørdag da.

Nina

#8 - - M a r i a k o d e n:

HTML? Hm.....Barnens kompisar är duktigare på hemsidor & bakgrunder än vad man själv är....å de är tolv år!!

Jag har gett upp.....



Ha en bra lördagkväll!!!

#9 - - Maya:

For noen herlige bilder du lager! Morsomme, ærlige og personlige. Kult!

Maler du de, eller er det datategning?

#10 - - Marie:

Hej!



Älskar din blogg och dina fina tavlor! Har du sett denna blogg http://madebygirl.blogspot.com/

Är en amerikansk tjej som jag gillar.

Ha det bra!

#11 - - FURNISH.etc design och inredningsblogg:

Du är utmanad vännen! Se min blogg. Kram Emmy

#12 - - Bettina:

Kanonis fina bilder...Mysiga! Har inte etsy, men ska fundera på att fixa de flygande blodplättarna på tryck! De som jag gjort som krokar!

#13 - - Maria:

Kul med en ny blogg. Så snygga inspirationsbilder du tagit!



Burken ovan blev ju super! Har lämnat ett antal sådana till återvinningen.



Jag har varit in och läst på ETSY, men jag fattar inte riktigt så det får bero så länge. Jag har inget nytt på signerat ännu, men när min vårkollektion med brickor mm kommer om någon vecka så blir det nytt.

#14 - - ell:

ååhh så grymma bilder du gör!

#15 - - Mari:

Vilka härliga bilder du gör!

Jag är lite händig med html ;) Kolla gärna min hemsida för lite exempel.

#16 - - Fiiisa ♥:

Fin blogg! (:

hur mår du?

Till top