Tävling Avslutad

Posters jag säljer / Permalink / 134

(Ni får gärna låna bilden)

Du kan vinna tre illustrationer av mig.
De passar i 13x18cm ramar tex nyttja på Ikea.
Perfekt för tavel väggen där hemma.
Tävlingen slutar på onsdag 18de 12.00.

Pris 1:
Ugglan, live life, cat
Pris 2: Kaniner, bambi, robot

För att tävla:
Bloggare skriver en kommentar här i detta inlägget och länkar till tävlingen på sin blogg och får två lotter.
Icke bloggare skriver en kommentar här i detta inlägget och får då en lott.

Glöm inte lämna mail eller bloggadress så jag kan kontakta er om ni skulle vinna!

pssst..Om du inte skulle vinna så kommer jag börja sälja posters och tavlor igen nu i veckan och ändra om här på bloggen så det blir lättare att hitta det jag säljer.
#1 - - Drops:

Shall dooo just wait...

Drops

#2 - - Lotten:

Åhh jag vill vara med i utlottningen!



Kram Lotten

#3 - - Cecilie:

Jeg vil også gjerne være med! Kjempefine :o)

#4 - - Julie:

Jag är gärna med och tävlar om dessa söta priser=)

#5 - - martina:

åhhh! De passar perfekt i dotterns rum (särskilt bambin) :) Jag vill vara med och tävla! Hoppas, hoppas...

#6 - - Maria:

Jag vill vinna Pris 2, vore perfekt, min stora tjej gillar kaniner, pojken vill ha en robot och bambin passar till lilltjejen. Jag lägger upp en länk i högerspalten på min blogg.

#7 - - Therese Karlsson:

Åhh, underbara bilder! Självklart vill jag vara med att tävla, men jag har ingen blogg.

Min mail är: [email protected]

#8 - - Lotta:

Vill också delta i tävling!

Kram!

#9 - - Erica:

Jag är med!



#10 - - brenda:

Hej!! Jag vill ha kaninerna!!! =D

#11 - - Lilla jag:

Jag är gärna med och tävlar! Länkar på min blogg!



Du har en award att hämta hos mig :)

#12 - - Cel'Dara:

Hej hej!

Vad kul med en tävling, jag älskar dina illustrationer ju!

Självklart har jag länkat hit från min blogg också. :-)

http://celdara.blogspot.com/2009/02/live-life-laugh-lot.html

#13 - - Drops:

Sånn da har jeg linket til deg kjære venn=)

Ha en fin dag.

Dropsers

#14 - - vintageretroprinsessa:

Hallå jag vore ju dum om jag valde att inte vara med :)

Hmm Bambis skulle på en hedersplats i bambis rum :)

Kaninerna på Madickens rum och Roboten i kennys rum :)





Länkar givetvis :)





Kääärlek Mamma Jessica

#15 - - Anonym:

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

#16 - - Maria:

Supersöta! Har skrivit ett inlägg i min blogg o länkat vidare till dig. Håller tummarna för pris nr 2 :)

Ha en bra dag! :)

#17 - - malin:

Jag vill också vinna (helst nedre raden!), och jag har länkat till tävlingen i min blogg också!

#18 - - emma:

Jag är med!

#19 - - J.La:

Superfina!! De skulle vara passa bra hemma hos mig. :)



Jag vill vara med och tävla såklart!

#20 - - Camilla:

tjabba baby! Klart som 1000 man vill vara med och tävla om dina snygga kort, länkar oxå :) ha det grejt, hoppas solen skiner på er oxå!

#21 - - idun:

Jag är med, såklart!

#22 - - liten del av sofie:

Har du gjort dessa????????? WOW!!!!!!!!!!



LÄTT ATT JAG ÄR MED!!! Ska bara ta en promenad i februarislasket men sen så!! =)

#23 - - Åsa:

Är helt överförtjust i dina arbeten, framför allt dina små ugglor som ofta återkommer! Och tavlan på katten, gaah såååå fin!!!! Länken finns på bloggen sedan några månader =D Håller tummarna!

#24 - - Nadin:

Jag vill oxå vara med!!!

#25 - - liten del av sofie:

Hej Lisa!

Nu har jag knåpat ihop ett inlägg o länkat till dig, hm, det råkade bli lite flummigt (som vanligt) men jag är iaf med i tävlingen!!!



http://litendelavmig.blogg.se/2009/february/jag-ar-med-och-tavlar.html





KRAAAM!!!

#26 - - Eva Westbratt:

Åhh vad roligt! Jag följer din blogg minst en gång varje dag. Eftersom jag är MYCKET intresserad av att inreda o skapa så har din blogg blivit min verkliga inspirations källa!

Kram o lycka till med allt Eva

#27 - - Viktoria:

Jag vill vara med! Jag vill hemskt gärna vinna paket nummer 2. Paket ett är fint det men bambi och kaninerna är så hemskt söta så jag kan inte låta bli att hålla en extratumme för dom!



Jag länkar i min blogg ^^ http://stjernfalls.blogg.se/2009/february/utlottning-av-posters-hos-pinkfriday.html

#28 - - Jana | FRÖKEN GRÖN:

Men åh ... det här är ju som gjort för mig!

Jag är naturligtvis med och tävlar - älskar dina kreationer!




Länk till inlägget där jag tipsar om din tävling:

http://kirkemandragora.blogg.se/2009/february/entry-29898156.html

#29 - - Yvette:

Vad söt bambi-postern var :). Har länkat till denna tävling i min blogg. Kramis

#30 - - Mary:

Sååå fina bilder...älskar Bambi o ugglan, så jag måååste ju länka detta på min blogg!!!

#31 - - Liv:

Hoppas på att vinna pris nr.2 ;)

du finns länkad på min blogg.

Ha en superbra dag!

#32 - - Ellinor:

Illustrationerna är väldigt fina - och jag gillar verkligen att de är så färgglada! Vem blir inte glad av färg liksom?! :)



#33 - - Rebecka:

Såklart jag vill vara med!!! Har en outnyttjad nyttja som behöver nyttjas! :)

Länkat och klart i min vänstersppalt.

#34 - - Mirka:

Jag vill gärna vara med men jag nöjer mig med en lott nu eftersom jag ligger lågt med uppdateringar i bloggen :) Vad jag iaf är säker på är att dina fina illustrationer definitivt skulle hamna i ungarnas rum i Tenhult :) Skulle passa perfa till deras lekkök som jag har målat upp i tankarna..

#35 - - Suzana:

Självklart vill jag vara med, fullkomligt älskar din design och din stil :)

#36 - - Sofie:

Va kul med en tävling! Klart man ska va med! Är kär i katten och vilka underbara små kaniner. :)

([email protected])

#37 - - Cattis:

Självklart vill jag vara med och tävla! :-)

#38 - - Linda P:

Så fina de var! Duktiga du :)

#39 - - Elin:

Å så fina! Man blir ju alldeles lycklig av dina bilder! Jag vill gärna vara med och tävla, men har tyvärr ingen blogg att länka från :) Ha en skön kväll!

#40 - - Elin:

Å så fina! Man blir ju alldeles lycklig av dina bilder! Jag vill gärna vara med och tävla, men har tyvärr ingen blogg att länka från :) Ha en skön kväll!

#41 - - Eva:

Åhh jag vill jättegärna vara med och tävla om dina fina illustrationer. Jag har fullkomligen förälskat mig i de tre översta bilderna. Söta som karameller. Me like a lot!

Sen är de andra oxå ljuvliga. Kaninerna är verkligen bedårande.



Jag har länkat i min blogg: http://sometimesalways.blogg.se/?tmp=11182822

#42 - - Emma:

Å! Jag som varit avis på att du gör så tjusiga posters hur länge som helst!

#43 - - Annika:

Härligt med en tävling!

Självklart är jag med och tävlar om dina underbara kreationer!

Jag har fixat ett inlägg i min blogg där jag raggar tävlare till dig!



håller tummarna för mig själv

#44 - - Emma:

Jag har länkat föresten :)



http://emmabergh.blogg.se/2009/february/inspiration.html#comment

#45 - - hemmabloggaren:

Ja! Jag vill gärna vara med.

#46 - - Stina:

Åh, vilka söta! Rådjuret är ju så gulligt så att jag håller på att trilla av stolen.

Såklart vill jag vara med och tävla :)

#47 - - Åsa:

Jag vill vara med! Gillar verkligen pris 2 :-)

#48 - - Kristin:

Hei og tusen takk for en superinspirerende blogg! Jeg blir alltid så glad når jeg titter innom her. Farger! Jeg vil gjerne være med å konkurrere om de søte ilustrasjonene! Krysser fingre og tær.

#49 - - mia i diö:

jag vill vara med.. har länkat!! :)

#50 - - evamar:

Oj, vad fina. Klart jag vill vara med! Har länkat dig i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/illustrationer-18-februari.html



Tipsa gärna om du har fler roliga tävlingar du vill ha en länk till!

#51 - - mia i diö:

jag har länkat å vill vara med så klart:)

#52 - - Therese:

Vilka underbara bilder! Klart man vill vara med och tävla =)

Länkar hit från min sida =)

Kram

Tea

#53 - - Anonym:

Hej! Jag gillar din blogg och alla inspirerade inredningstips! Jag vill gärna också vara med i tävlingen, fast jag är mer förtjust i 2:a priset än 1:a priset. Då 2:a priset innehåller ett kort med vita kaniner = något jag älskar! Fin-fina illustrationer.





//Anna

[email protected]

#54 - - //Linda:

Oj vilka fina, jag vill gärna vara med och tävla.

Har länkat för extra chans också :)

http://linblogg.blogspot.com/2009/02/illustrationer-18-2.html

#55 - - Jessi:

Du är så bra på att göra snygga och mysiga tavlor.

Jag skulle hoppa högt om jag vann!

#56 - - Maria:

Uhhh, her vil jeg også være med.

Jeg krydser fingre for pris nr 2

xxx



Klem Maria.

#57 - - Zizzi:

Jag vill jättegärna ha chansen att vinna dina fina illustrationer!

Då skulle jag ÄNTLIGEN ha nåt fint att titta på, som täcker den fula tapet vi har i vardagsrummet! Färg gör mig glad!

Kram cissi

#58 - - Isabel:

Åh vilken finfin tävling! Har ganska nyligen hittat din blogg och den har snabbt blivit en av mina favoriter för att få inspiration.



Så givetvis vill jag vara med i utlottningen, och skulle jag vinna så skulle jag allra helst vilja ha pris nr 2 med bambi, kaniner och robot. kaninerna såg helt underbara ut :)

#59 - - SoffiZ-Oliwers mamma-Tävling i bloggen:

Jag är med!!!=)

Länkar från min tävlingsblogg. bolliwer.blogg.se



Tävling i min blogg=) (SoffiZ.blogg.se)

#60 - - Sara:

ÅH, underbart!

pris 2 skulle passa alldeles, alldeles galet bra i mitt kök, där jag precis hängt upp ett robotskynke framför micron :-D

#61 - - J.:

Jag skulle gärna ha en av dina fina tavlor på väggen. Jag är med:)

#62 - - Zizzi:

Jag glömde skriva igår (femte kommentaren från denna) att jag givetvis länkar till din tävling i min blogg.) :-)

Kram cissi

#63 - - lady thirty:

ojoj den här tävlingen vill jag verkligen vara med i :)

länkar bland mina sidoelement!



kramelikram

#64 - - Esbe:

Hej! Vilka otroligt fina illustrationer! Jag har lagt in en bild med länk i min vänsterspalt på bloggen och vill väldigt gärna vara med i utlottningen!



http://blesselisa.blogspot.com/

#65 - - Lina:

Åh, så fina! Hoppas jag vinner, annars kommer jag garanterat att köpa :D

#66 - - Andrea:

Åhh den här tävlingen vill jag inte missa, har ingen blogg men mail.

Mvh/Andrea



[email protected]

#67 - - camilla:

åh,vilken bra ide! jag vill självklart vara med och tävla om dina fina tavlor! länkar såklart från min blogg också!



kramar /camilla

#68 - - Johanna:

Bara måste vara med och tävla !

Har följt din blogg några veckor nu och har älskat den från start ! Länkar självklart i min blogg med :) Bilderna känns verkligen som JAG :)

#69 - - Marina:

Jag vill, jag vill... VINNA!!! hade passat perfekt i mitt svarta lekfulla hem!!! PRIS 1, hade vart finfint!!!

#70 - - Anonym:

I would love to win a set of those, they are just lovely! Greetings form the Netherlands, Marieke

#71 - - Marieke:

Forgot to leave my blog address:

http://vanmarieke.blogspot.com

#72 - - Zizzie:

Klart man vill vara med och tävla. Vinner gärna pris 2 då jag är väldigt förtjust i både robotar och kaniner. Jag har självklart länkat på min blogg http://zizzie.blogg.se/2009/february/tavling-hos-pink-friday.html så nu ska jag hålla tummarna!

#73 - - Persilja:

KLART jag vill vara med och tävla!

Men vilken konkurrens! GRATTIS till Sköna Hem segern! Promenadseger!!!!

Superfint stjalat arbetsrum. Blir sugen på att sitta där och pyssla.

#74 - - Klara:

kan ju inte annat än att hålla med! Vilka fina tryck du gör! Urhärligt att se andra kreativa människor. Jag spanar nog gärna in pris 2 OM man nu skulle vinna! Ser att man har konkurrans, vilket är inte mer än rätt!

Ha en bra dag!

//Klara pysselmamma själv

#75 - - Martina:

jajamenn jag vill vara med =) vinner gärna grupp 1

#76 - - Emmy:

jag vill tävla=)

#77 - - Anonym:

Jättefina! Självklart vill jag vara med!

Hälsning Jeanette



Ps. fin blogg

#78 - - Caroline:

Hejhej! jag bloggar inte men vill ändå haaa... ;) allt du rör vid blir till socker :) kram!

#79 - - Jeanette:

Vet inte vad som hände...? Min adress kom inte med, men jag har länkat till dej på min blogg-sida.

Hej igen/Jeanette

#80 - - Mia:

Jättehärliga bilder! Är självklart med och tävlar, och länkar på min blogg :)

http://kloggs68kvadrat.blogspot.com/2009/02/utmanad-och-med-i-tavling.html



Ha det fint! Kram

#81 - - Mathilde:

Fantastisk fine illustrasjoner, elsket bambien! Så flink du er!

#82 - - Anna-Karin Timan:

Guu vilka söta, de skulle passa perfekt i min första egna lägenhet :). Vill gärna vara med och tävla.

/ Anna-Karin

#83 - - Emma:

jag är självklart med! tillför mer färg hos mej! :)

#84 - - Emma:

jag är självklart med! tillför mer färg hos mej! :)

#85 - - Laura:

Jag vill vara med å tävla om de fina illustrationerna!! Har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-18-feb.html

#86 - - Ida:

Jag skulle jätte gärna vilja vinna :) Länkar till dig bums :)

#87 - - Amelie:

Självklart vill även jag vara med och tävla om dessa underbara illustrationer! =)

Jag har länkat till ett inlägg i min blogg

Mvh

Amelie

#88 - - Camilla:

Wow de fine kortene. Skal legge konkurransen på bloggen c",

#89 - - Ming Ching:

Åh, vilka små raringar!

Jag vill gärna vara med o tävla om dem - gillade speciellt roboten som skjuter såpbubblor!

#90 - - Camilla:

Skrev feil blogadresse, må være ammetåka som spiller med meg :o)

#91 - - Åsa:

Hej och vilka otroligt fina posters! Då jag har en bambi-galen 2-åring här hemma så vore det underbart att få sätta en bambitavla på hennes vägg:-).

Har ingen blogg, men hoppas på tur ändå!

Vänliga hälsningar

Åsa

#92 - - Linda:

Jag är självklart med och tävlar, tycker de är helt underbara!!! :) Har länkat från bloggen också.

#93 - - ElonsMamma:

OOOH Jag vill vara med i tävlingen!! :)

Du är så himla duktig!

Mvh

ElonsMamma Sofie

#94 - - Pernilla:

Jag vill vara med!!!

Har länkat i min blogg.



Kram

#95 - - Mo:

those are sooo cute !!

#96 - - Jenny:

Jag vill också vara med! Länkat på bloggen.



Mvh jenny

#97 - - Oda:

Nice! Hoppas jag vinner!!

:D

#98 - - Tilda:

Jag blev himla nöjd med de jag bytte till mig sist så jag är gärna med i tävlingen! LÄnkar på min blogg, också!!!

#99 - - carina:

Jag vill gärna vara med i tävlingen. Dom är ju jättesnygga. =0)

#100 - - Annika:

Jag vill gärna vara med i denna utlottning! Vilka superfina illustrationer!



Jag lägger genast till en länk från min blogg.

#101 - - Jessica Lundqvist:

Jag röstade på dig , du är min idol :) Du är precis så vågad jag önksade jag var ! Stort grattis och vem vill inte vinna dina fina grejer . Efter som jag är i en uggle period skulle uggle kortet sitta fint hos mig :)

#102 - - Zanya:

Vilka underbara illustrationer! tokkär Självklart vill jag ta chansen att vinna dem : http://zascraps.blogspot.com/2009/02/candy-igen-illustrationer.html

Kram, och hoppas du har en underbar alla hjärtans dag! :)

#103 - - Maria:

Hejsan! Din blogg är grym=) Har länkat dig och är så klart med i tävlingen! håller tummarna Så underbart fina posters ju!!!

Kram på alla hjärtans dag=)=)



http://ekersens.blogg.se/2009/february/tavling.html



#104 - - Kicki:

But, of course I'm in!

#105 - - jenny:

åh vad fina!

de vill jag gärna tävla om till blivande bebisrummet!



här har jag länkat:

http://hyperballad-poetry.blogspot.com/2009/02/tavlingsdax-hos-pink-friday.html

#106 - - ewa:

oj, vad söta! jag vill vara med och tävla!

#107 - - En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/february/illustrationer.html



[email protected]

#108 - - Jeanette:

Jag är gärna med och tävlar!

#109 - - Emma:

Jag är med:)

Ha de fint!

#110 - - Therese:

Shit vilka underbara illustrationer!!! Speciellt ugglan och kaninerna...



Jag är själklart med och håller tummarna HÅRT!



Jag tipsar mina läsare och länkar i min blogg:

http://lurans.blogg.se/2009/february/illustrationer.html



Trevlig dag!

#111 - - emma:

Jätte fina! Så jag vill gärna vara med och tävla!

#112 - - Emma:

Hej! :) Jag vill jätte gärna vara med och tävla, vilka otroligt fina illustrationer!



Hoppas, hoppas, hoppas... Jag har aldrig tur! Haha :) Har länkat till denna tävling också

(http://emmadahlen.blogg.se/2009/february/tavling.html)



Kram :)

#113 - - karin:

Hej



Vill gärna vara med i din utlottning. Kaninerna och rådjuret var tokfina!

#114 - - Maria M:

Första gången jag hittade hit idag och det var härligt att se alla fina bilder från ditt hem. Jag skulle gärna ha dina posters på mina väggar! :)

#115 - - Miss CutiePie:

Så underbara! Tar gärna en lott!

#116 - - Jaana:

jag vill ha två lotter med ! de är sååååå sööööta !

#117 - - Emmeli:

Vill oxå ha!! :D

#118 - - Emma:

åh jag vill jätte gärna vara med och tävla. Gärna om den där söta ugglan.

#119 - - sara:

jag är med och har länkat på min blogg!



http://survivor.bloggagratis.se/2009/02/16/1397500-illustrationer/



ha en bra dag!





/sara

#120 - - Carola:

Jag vill oxå vara med och tävla!!!

#121 - - Anna:

Är jättegärna med & tävlar! De är ju helt underbara! sprider glädje i vardagen:)



Min mail: [email protected]



Kramar Anna

#122 - - Lingonvisa:

Hej söta du! Bloggar ej själv..ännu, men har börjat "omreda" mitt hem helt galet och livsviktigt jättekul sedan jag råkade hamna på din sida! Det är nog ditt fel att mitt kökskakel blev målat rosa häromkvällen! Det blev jättefint o tom mannen är mycket nöjd! Din underbara inredningsstil har gett mig livsgnistan tillbaka efter en svår tid...Vill gärna vara med i utlottningen såklart! Kramhögar Lingonvisa...

#123 - - cattis:

Åhhh..så söta!! Jag är självklart med och länkar från min blogg till din! ♥



http://kathis.blogg.se/

#124 - - Linda:

Åh, jag vill också vara med och tävla om de fina tavlorna!



http://www.enlitenstund.se/?p=433

#125 - - Angela:

Ja det är klar att jag vill vara med och ha en chans på de urgulliga tavlorna

#126 - - Jeanette:

Oh så himla fina priser.



Vill verkligen vinna pris 2, Kaniner, bambi, robot helt underbara.



Hoppas på turen nu :)





#127 - - esmaralda:

Hei Pink Friday!



Det vil jeg gjerne bli med på, så GØY!



Hilsen Esmaralda

#128 - - esmaralda:

prøver igjen, mulig min nettadresse virker nå...



Ha en herlig kreativ dag!

fra esmaralda

#129 - - esmaralda:

siste gang, håper denne funker nå!

#130 - - Madeleine:

Jag skulle mer än gärna vilja vinna dina superfina posters!

#131 - - Lena:

Terveisiä Suomesta!

Hälsningar från Finland!



Teillä on niin ihania juttuja ja tauluja jne näillä teidän sivuilla, paljon kivempia kuin meillä täällä.

Ni har så fina och söta saker och tavlor osv på era sidor, mycket finare än vad vi har här. ; )



Tykkään katsella ideoita ja kaikkea hienoa!

Tycker om att titta på ider och allt det fina!



#132 - - Susanne:

Jag har ingen blogg, men tar en lott!! Hoppas givetvis på vinstlotten!

#133 - - evaa:

jag vill gärna vinna de fina korten...sätter en länk i min blogg :-)

#134 - - Anna-Carins hektiska liv:

Jag vill vara med o tävla...men om man inte vinner...säljer du dessa ngn annanstans?

Till top