#1 - - erry:

Åh, vilka söta!

#2 - - Tilda:

Färgglada fina!

#3 - - Cel'Dara:

Helt bedårande! Den vänstra är min favorit. :-)

#4 - - Viktoria:

Jättesöta och hållermed den ovan om att den vänstra är min favorit. Så himla gullig :) Och föresten så vill jag tacka för postersarna (heter det så?), dom kom fram som dom skulle idag :) Jag ska fixa ramar o så till dom, jag tror dom kommer bli jättefina på väggen här hemma även om vi har hemska o gamla tapeter. Huja. ^^

#5 - - Zizzie:

Vilken härlig sol ^^

#6 - - jessi:

Mysiga!



svar-Det är helt ok, jag har inte bråttom! Det är bara att maila sen när du är klar.



ha en toppen tisdag Lisa!



kram

#7 - - Drops:

hei og hå.

Jo her i Norge går det fint vettu.

Liltt overskyet i dag... Hvis du lurte på det da. hi hi...



Så fine bilder du har laget. Blir så glad av alle fargene dine jeg.

Har vært borte noen dager så jeg ser jeg hadde mye å lese her hos deg. Du er kanskje den bloggeren jeg gleder meg mest til å stikke innom kjære du. Blir jo så inspirert til å bruke farger og mønstere her hjemme hos meg jeg.



Og du det soverommet ditt da.. O la la.. Kjempe fint.. Herlig farge på veggen her og. Det er vel samme farge som du hadde på vinnerinnlegget i Skøna Hem det.



Tusen takk for at du deler så mange fine sider og deler av deg dine fantastiske drømmer for fremtiden.. Håper du lever til du blir to hundre år.. (tror du trenger så mye tid da du har så mange lyster vettu). thi-hi... Helt herlig. Du hjelper meg til å tenke annerledes å dagdrømme litt.



Kjære deg, ha en fin tirsdag.

Jeg kommer straks tilbake.

Drops sa sa=)

#8 - - brigg:

Oj, de likte jeg:-)

#9 - - lady thirty:

vilka finfina!!!

#10 - - Bettina:

Å, vad du är kreativ! Hoppas du har det bra...

-får jag göra reklam för dig på min blogg?

#11 - - Tant Grön:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh!!! Gu så snygga! Shit va du kan :-)

#12 - - Nathy:

Vad fina dom var!

#13 - - Tavlor:

Å Vad fina tavlor.. Man blir så glad över motivet. Härligt

#14 - - Henrik Broden:

Ah grymma färgglada tavlor. I like. :)

Till top