Hej på ett tag

Om mig / Permalink / 13


Från och med imorgon kommer jag vara borta några dagar och umgås med Pierre :D Stockholm nästa!
#1 - - ❤ Olivia ❤:

sv; Har du sytt dem! Jag tycker de ser köpta ut! Väldigt fina i alla fall!

Ha det bra!

#2 - - Skönt Hemma:

Ha en skön ledighet i Stockholm! Längtar redan till ditt nästa blogginlägg ;D

#3 - - Sanna:

Ha det så trevligt i Stockholm gumman!

Kraaaam

Sanna

#4 - - sofia:

grym blogg! :D



ska vi följa varandra via bloglovin ?! :D

#5 - - Lycke:

Hello hello!!! Så detta är den jag vart så nyfiken på...ser riktigt lovande ut det där...mmm...ha det så gott i Stora staden!!!



Kramhögar Lycke

#6 - - Persilja:

Haha, det är som värsta kändisblaskan, pojkvännen presenteras offentligt för första gången. Hade bloggen varit en tidning nu hade du fått sälja många lösnummer. :D

En snygging...! Ni passar ihop! ;D

#7 - - Mia:

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

#8 - - Lycke:

Hej igen gois!!!

Vettu, jag drömde om dig inatt!!! Märklig dröm där jag var ute o reste och träffade på dig hemma hos dig, och du hade din sötis där också!!! Så hade du nån lillasyster och nån vän till dig också där och vi gungade gungor, hihihiii...

Go-kväll på dig..



Kramis Lycke

#9 - - Karolin:

Låter inte så dumt!

#10 - - jessi:

hej!



nu är jag tillbaka från alla våra utlandsresor, kul att läsa ikapp i din blogg! Du har en härlig stil!



ha det så gott i Sthlm!!

#11 - - Simon:

Hej, jag såg i ett gammalt inlägg att du hade lagt i present papper i ett skåp. Går det att tapetsera in eller blir det bara konstigt?

#12 - - Lina:

Hoppas du har en fin liten tripp!

/Lina

#13 - - Ida:

jätte snygg blogg !!!!!

ha en bra dag ok kolla gjärna in min blogg oxå !!!!



kraam Ida

Till top