#1 - - Lady Thirty:

jösses vilka fina :)

nu vill jag tapetsera om!!!



krameikram

#2 - - Elisa Day:

Vilka härliga tapeter! Roligt att du tyckte om mina smycken. Är nybörjare men roligt är det. Får göre en till svart katt

#3 - - SOFY:

Tjena Flisan!! Haha, garavde gott åt Tant Edna bilden!! :D Enda o jag liktsom... :-P



Klart du måste unna dig lite shopping, passa på nu när butikerna är fulla med vår och sommarkläder, så himla mycket snyggt och piffigt för alla smaker! :D



Men gud va jag älskade dina tapeter du tagit fram i det här inlägget.. åh tänk om man skulle sätta upp gipsskivor bakom sängen och gå loss på lite tapet..

Men känns så onödigt när huset ska rivas.. :(





KRAMAR!

#4 - - makiato:

Det blå/gröna rummet skulle jag vilja ha....snygg fåtölj och lampa till fantastisk tapet. mmmm.

#5 - - Maya:

Herreguuuud så mange fine tapeter som finnes! *sikle

Vil ha ALLE!



Maya

#6 - - erry:

Urtjusiga tapeter, den turkosa med vita & rosa blommor är ju en klar favorit hos mig! :) Kram

#7 - - happy in pink:

wow...SÅ lekkert!!! jeg elsker disse GLADE fargene...



klem tara

#8 - - Viktoria:

Härliga! Och jag gillar spjälsängen på sista bilden!

#9 - - M i n d i:

Åh så fina. :) Jag gillar den fjärde lite extra mycket ( om man tar bort rymdskeppet som förstör!).



Stor kram

M I N D I

#10 - - Karolin:

Jösses vilka fina!

#11 - - Helena Söderberg:

Vad lustigt att du bloggar om just pip studio, jag beställde tapeter därifrån igår till två rum (mina döttrars rum). :)

#12 - - Tant Grön:

Det var ett gäng snygga tapeter och den där gröna jättelampan har jag varit sugen på ett tag, men oj så dyr den är :-(

#13 - - Anna-Karin:

Gu va snugga tapeter. det var en sida som jag missat. ja indiska har hur mycket som helst som man bara måste ha.. synd att man inte har obegränsat med pengar också =/ lycka till med flytten. Du gör det säkert lika snyggt och hemtrevligt som på andra ställen du bott. Vill också till göteborg

#14 - - karola:

Så snygga tapeter och gröna fåtöljen var urläcker!

#15 - - Lottis:

Kanon snygga tapeter, de finns faktiskt att få tag på här i sverige. Kolla på www.intrade.se

de har bara några bilder där men gå till en färgbutik och fråga efter intrade så kan de säkert få fram de flesta av tapeterna ovan.

#16 - - SweGizmo:

Grymt bra Blogg! :D

Till top