Jobba jobba

Inspirations bilder / Permalink / 5

Om ni som mailat undrar varför det tar ett tag innan jag svarar är det för datorn krånglar och jag åker till jobbet vid nio och är hemma kvart över åtta på kvällen. Jobbat 6dagar nu snart, sen ledig tre, sen jobbar 7dagar. Så lite fullt upp. Nytt kassa system och lite nya produkter och nya arbetsplatser.. Idag ska jag jobba på beckers på hisingen. Ska bli intressant. Snart är det helg och att åka hem till la familia! Saknar syrrans små knoddisar massor. Hoppas på lite pyssel med, kanske sy något mjukisdjur :)
#1 - - ¤Evaneseè:



Halloj!



Tänkte bara höra vad din åsikt är?

Är dessa bloggar lika varandra?

Tycker du att det är ok att inspireras av

andras bloggar och göra en design som

är liknande?



Kolla in detta inlägg:

http://egosidan.blogg.se/category/tankvart.html

#2 - - erry:

Hej! Känner igen mig; jobba, jobba, jobba. Man hinner inte med nåt annat.. Idag är jag krasslig o hemma från jobbet, då har man tid att roa sig med att surfa runt på nätet lite.. Hittade en kul dansk webshop som hade några saker som du nog gillar.. http://shop.roommate.dk/produkter/26-knager-og-opslagstavler/146-uhhuhh--gul---knage/



Eller vad tycks? Kram

#3 - - Ylva:

Ljuvlig bild du hittat (den nedersta med det fina täcket)

/Ylva

#5 - - Emma:

Nu är mitt träd klart, kika gärna in och se hur det blev. Är jättenöjd. Tack ännu en gång för inspirationen!

Till top