Kul med uppmärksamhet ibland :)

Publicitet / Permalink / 10


Så blev man med på ett hörn i tidningen 25hems special utgåva. Det gillar vi! I maj kommer jag även vara med i Cattis och company och sen blir det lite i styleroom boken. Kul att folk verkar gilla mitt lite barnsliga hem trots allt :)
#1 - - Miss E:

Du har ju ett jättecoolt hem! Upptäckte dig faktiskt tack vare tidningen och som den färgälskare jag är var jag ju tvungen att spana in här :-)

#2 - - Nonno:

Självklart att du ska va med! Älskar din blogg och din underbara inredning. Följt dig alla år tillbaks och sett att du alltid haft din egen färgstarka stil även när alla andra hem var svart/vita, som var trenden då! När man kollar din blogg får man en glädjekick och vill skapa och blir glad i hela kroppen:)

#3 - - Jenny:

Jättekul!!!



Jag blir själv VÄLDIGT inspirerad av just DITT hem..!



: )



KRAM, Jenny



<3

#4 - - henrietta:

Jag blev riktigt glad när jag såg det! Kanon skoj!

#5 - - Erica:

ditt hem är underbart och din härliga stil! det är klart att du ska ha lite uppmärksamhet för det!



kram

#6 - - du vet vem :):

jag gillar ditt, hem väldigt mkt, hoppas man får se det från insidan någon gång, så jobbigt att stå på stege å stirra in när du sover ju.....



Kraaaam på dej <3

#7 - - Anna-Karin:

Vad är det att inte gilla?? ;) Vi tycker ju om dig Lisa..

#8 - - nook Elin:

Va kul för dig, det förtjänar du verkligen! Du har sån känsla för inredning, det är få som klarar att blanda så mycket färg och mönster och få det snyggt!



Kram

#9 - - Tant Grön:

Gu va kul! Klart vi gillar ditt hem, det är ju helt fantastiskt vackert och fägglatt :-D

#10 - - Lola:

Hittade just hit via den tidningen.

O himmel vilket härligt hem du har! :-D

Man blir så himla glad!

Till top