På landet

Föräldrarhem / Permalink / 10



En av anledningarna man åker hem till landet ;) Man blir så gödd!



1meter snö...



Mannen i mitt liv, Sixten!

#1 - - NOOK Elin:

Åh va härligt! Känner igen det där med att bli gödd när man åker hem, det är underbart!

#2 - - karin:

Fina bilder :D å mmmm, den där efterrätten drägglar

#3 - - Tjuettan:

Men va gott det där ser ut! Nä går ut och kämpar med barnvagnen i stället. Man behöver tydligen inte bo på landet för att märka av denna "snökaos" ;)

#4 - - Lady Thirty:

åh vad gott det såg ut att vara på första bilden...slurp, slurp :)

#5 - - sandra:

Jag vet precis. Sist jag var hos Mamma så gick jag upp några kg :)

Men det e väll så det ska vara.

#6 - - Min vrå...:

Vilka mysiga bilder! Nu får jag hemlängtan till mitt barndoms hem i Roslagen. <3

/Elin.

#7 - - vintageRetroPrinsessa:



Mysigt :)



Kom bara och tänka på hasselmusen lever han ?



Kram

#8 - - EmmaConstance:

Vilken härlig blogg du har! :)

#9 - - Rora:

Hej! Ville bara säga att jag gillar din blogg. :)



Följa varandra på bloglovin'?

#10 - - Sanna:

Du har något att hämta inne hos mig gumman! =)

Kraaaaam

Sanna

Till top