#1 - - Jenny:

Väldigt fint & mysigt!



: )

#2 - - Mia:

Jag ÄLSKAR ditt hem. Jag blir så avis att det gör ont i hjärtat... <3

#3 - - erica:

Underbart att det aldrig är grått hemma hos dig iallafall :)! Man blir så glad :)!

#4 - - erry:

Mums filibabba, vilka bilder!!!! Du har det sååå fantastiskt fint hos dig, i den lilla sängkojan skulle jag gärna krypa in och sova! Skåpet blev helt underbart!



Kram ^_^

#5 - - Elisabeth - anyhow.se:

Här kom jag in från ett helt stilla, gråvitt hem & så bara - kabooom! Så helt underbart hem du har!!!

#6 - - Sanna:

Blev superfint gumman! Kul att du visar livstecken då och då =)



Kraaaaam

Sanna

#7 - - Karolin:

Du har så fint. Hur stort/litet bor du. Just funderar jag mycket över ytor och huruvida jag kan tänka mig att bo i en etta (letar ju BR nu, helt galet) eller om jag tvunget vill ha sovrummet separat. Svårt det där.

#8 - - Zeruda:

Gud. Så. Fint. _

#9 - - Jenny:

Åh så mysigt! Skåpet blev ju toppen och den där sovalkoven är inbjudande för många färgglada drömmar!

#10 - - Lady Thirty:

det är alltid uppiggande med härliga färger!

tjusigt!

#11 - - Zizzi:

Sånt blir man glad av att se, speciellt när det är så regnigt och grått ute, som det varit senaste veckorna!

#12 - - J:

Hej! Vilken typ av färg använder du dig av när du målar om gamla loppisfynd: trä, keramik etc. Märke och vad det är för färg. Nyanserna är toppen och det tycks sitta bra också. Har haft jättesvårt att hitta färg som blir bra.

#13 - - LeiaMia:

Den ser allt annat än grå ut! Lovely!

Till top