lister och nytt golv i köket

Mitt hem / Permalink / 20
Målar om listerna till köket.
Måla mer lister..urk, Hade hellre velat sätta in nya!
Hej då plastmattan from hell, Måste vara svårt att välja en fulare matta än den. Men nu blir de trestav forbo sarek ek trestavs i stället :)
Golvet på plats tack vare mina föräldrar. Tack :D
Golvet på plats och nymålade bordet och stolarna, på måndag kommer kökssoffan och listerna är på plats nu och de ska fixas till.
Stort tack till alla som hjälp till hitills :D Fortfarande massa kvar att göra men i morgon är de inflytt. uj uj :)
#1 - - Vanilja:

Jag älskar verkligen de där stolarna!

#2 - - Josefine:

Superfint verkligen!!!Vart har du köpt den underbara gardintyget nånstans??

MVH/Josefine

#3 - - Sanna:

Underbart gumman! Ser fram emot att få se ännu mera resultat.. <3

Vad heter färgerna på dina stolar..tänkte försöka hitta samma färger att leka med här hemma.. <3

Kraaaaam

Sanna

#4 - - ewa:

ÄÄÄÄÄlskar mathörnan!

#5 - - Lycke:

Superduperfint juh!!! har några stolar o garaget som väntar på ommålning i glada pippifärger. frågan är bara var de ska rymmas :)



kramar Lycke

#6 - - Malin:

Åhhh!! Vill också veta var gardintyget kommer från? Skulle passa perfekt i mitt nya kök :)

#7 - - Jessica:

Va fint det blev.

Din blogg har gett min mycket inspiration till våra kommande barnrum som ska inredas :) Tack!



Tyvärr får jag nog första pris i fulaste köksgolv. Vårat är från tidigt 70- tal, orange och brunt, med- hör och häpna - medaljonger på! Urk! ha ha

#8 - - Jessica A:

Va superfint! Och hela din blogg verkar ju vara lika inspirerande som fin... vi håller just på och bygger till - här kommer jag absolut att få många idéer känner jag. TACK för det!

#9 - - Dagný Björg:

The kitchen chairs are lovely! Great job

#10 - - Anonym:

Kan du visa någonstans hur man målar om en möbel..vad för färg man behöver och vart man kan köpa de. Vill även veta hur man kan måla om en ikea hylla billy. Vill måla den i turkos...men kan inget om målning. Måste man slipa och hålla på? Skulle gärna ha lite patina oxå..

#11 - - mya:

så himlans snyggt!

å jag älskar gardintyget. får man fråga vart du hittat det ;)

#12 - - Malin:

Hej...här med!

Efter att ha kikat i dina album på styleroom va jag bara tvungen att kolla in om du hade blogg. Och visst hade du det. Du är verkligen så idé rik och pysslig. Kommer följa din blogg framöver och se hur cool din egna lägenhet blir.

Vilken tur du har som arbetar i färgutik...är lite småavis må ja säga ;).

#13 - - Sandra:

Så fint. Gillar verkligen delen med bordet och de fina stolarna. Har du sytt hissgardinen själv?

#14 - - Monika:

Hej, saknar nya inlägg!! Förstår att du har annat att göra, men din blogg är så bra och inspirerande!

#15 - - milla:

Snälla, lägg in några nya bilder på lägenheten. Jag förgås an nyfikenhet och känner på mig att det kommer att bli helt enkelt underbart! Något att inspireras av och avundas lite.

#16 - - linda s:

Är också nyfiken hur det går med lägenheten :-)

#17 - - Åsa:

Halloj!



Snubblade in på din superfina blogg. Jag håller på att måla om lite möbler hemma och föll för dina fina köksstolar. Jag skulle bli jätteglad om du ville tala om vad det är för olika färgkoder på dem! Det är så himla svårt att hitta rätt nyanser.



Nu ska jag kolla mer på dina gamla inlägg på bloggen!



Tack!

#18 - - Maria:

Glad mathörna med färgklicksstolarna!

#19 - - Karen:

Sorry it's in English, but I love your appartment and those chairs!! great blog.

Kxxx

#20 - - Tita Carré:

Hi friend I love your blog always has beautiful things here, beijokas ...

http://agulhaetricot.blogspot.com

http://agulhaetricot.com

tb http://titacarre.elo7.com.br visit my store and let your opinion about my products.

Till top