Liandlo butik i Jönköping och nyheter på webben

Hemsidor och butiker / Permalink / 7
Bilden ovan är från en JP artikel.
Ja inte kan man låta bli att bli lite stolt över syrran som är så driftig av sig, nu har hon en egen butik i Jönköping belägen på Torpa. Dessutom säljer hon kläder till andra butiker och genom webbshoppen kan man köpa liandlos fina tyger. Fick in en stor leverans härom dagen så nu är de uppe nyheter i shoppen.
Nya tyger:








Nya kläder i shoppen:


Klicka här om ni vill se mer:
Aha! pinkfriday hörnan ;)
#1 - - Sanna:

Härliga tyger och kläder..jag förstår att du är stolt..hade gärna köpt på mig både det ena och det andra därifrån.. =)



SV: Jodå jag är övertygad om att lägenheten kommer bli supermysig efter lite arbete.. =)

Tack för grattulationer och tipset om epla.se..vi får se vad tid och ork kommer räcka till.. =)



Kramar i massor

Sanna

#2 - - Johanna:

Heja Jenny! Ni är driftiga, kreativa och begåvade kvinnor (ja kvinnor, nu är du ändå 27) bägge två! Kramar

#3 - - Persilja:

Men gu! Fantastiskt! Grattis! Är det du som ritar mönstren??? Eller ni båda?

#4 - - lisa:

Va kul :) Jag har kollat in Liandlos hemsida flera gånger och förälskat mig i alla fina kläder och mönster. Jag ska definitivt ta mig en titt nästa gång jag är i Jönköping.

#5 - - Petra:

Gud vad roligt! Grattis till syster

#6 - - Jessica a:

Har tittat in här ibland men nu var det ett tag sen, du har en sån härlig blogg och underbar lägenhet. Håller på och bygger till och här kommer jag få en hel del inspiration när det blir dags för tapetsering och målning :) Och så tack för tipset om din syrras affär, bor bara 4 mil från Jönköping så dit ska jag åka, snart tror jag nog!!

Kram j.

#7 - - Emily:

Underbara kläder! Har varit inne o shoppat lite! Går ju inte att låta bli! O tack för en superdupernajs blogg :D

Till top