Nästan klart...

Mitt hem / Permalink / 14







Nu ska täcket bara fodras och tvättas :) Blev 180x 240. Kommer bli fint till sängen ;) Testade att lägga ut det hemma i mitt gammla flickrum. Fett 90tals gult det rummet, men jag älskar ju gult, så de har fått vara kvar ;) Är hemma hos mor och far och lånar syrrans overlock maskin. Så det får som en dans! Blev några kuddar med.

#1 - - Kvinnse:

#2 - - Kvinnse:

Sollie. Så utrolig kult. Hvilken jobb du har hatt. Så mange fine stoffer du har. :0)

#3 - - Henrietta:

Så fint!! Måste ta mig i kragen och sy ett eget!

Kram på dig!

#4 - - guldmulten:

Kanonfint! Ska oxå ta tag i skapandet och börja klippa rutor...

#5 - - casaofmia:

Åh vilka underbara färger, man blir glad:)

#6 - - Lotten:

Superfint! En riktig vitamininjektion... helt i min smak!

#7 - - Eva-Lotta:

Vackert och helt underbart!

#8 - - Erika:

Blev jätte fint! Så du kan sy med, är det något du inte pysslar med?

#9 - - Tilda:

ÅH! MEN WOW!!!! Vad du är grym! :) Fantastiskt fint!!!

#10 - - Maol:

Mysigt ^_^

#11 - - Frk pyssel:

Åh vilket underbart lapptäcke, det är helt fantastiskt fina färger och mönster kombinerat!



Tack för fin kommentar på min blogg. Du är ju lite av min idol och jag har fått en massa inspiration från dig under åren. Stort TACK för det :-)

#12 - - Made by Ina:

SJUKT SNYGGT! säger jag bara ;)



Marina

#13 - - Susanna Zacke:

Hej,

Du som är min favoritbloggare :)

Kika in på min och Sanias nya blogg http://www.sannaochsania.blogspot.com/



Vilket jättefint täcke!



Susanna



#14 - - Sandra:

Så fint! Ett täcke man blir glad av.

Till top