#1 - - Gila:

Oj oj vilken tygsamling man ser på en bild...wow!

#2 - - nook elin:

Vilka härliga bilder!
Tack för inbjudan till FB sidan, jag vill gärna gå med (även om mitt hem kanske inte är tillräckligt färgglatt) men jag kan inte hitta sidan när jag söker... Jag letar vidare, annars kanske du kan skicka över en länk eller så? :)
Då väntar jag på att du ska komma in i smartfone träsket! ;)

#3 - - nook elin:

Nu hittade jag! Var tvungen att googla och då fick jag upp länken från styleroom... FB alltså... ;)

#4 - - Lena:

den rosa lampan i vardagsrummet (bild 4a) var ju HELT underbar! vet någon något om den??

#5 - - maja-Style & Life by Leia:

Underbara bilder!!! Och precis som Lena så fastnade jag ordentligt för lampan på bild nr4...helt fantastisk.

Många kramar och hoppas du har en glad och rosa onsdag:)

#6 - - makiato:

Diskmaskinen!!! wow! :)

#7 - - Emma:

Helt fantastiska bilder på underbara hem. Färgglatt och underbart

#8 - - Lina & Emily:

Mycket fint där ja! Böneutrop i Sverige eller inte? gå in på vår blogg och kommentera! :)

#9 - - Marie:

en miljon tack för de underbara inspiratipnsbilderna du gav mig. :) guld värt! Kram frisörmarie

#10 - - Helén:

Hallå?
Var tog du vägen?
Jag har längtat i en månad på nya inspirerande inlägg.

Hälsningar
Helén

#11 - - Anna:

tack för underbar inspiration som vanligt!

#12 - - Anonym:

Jag får så mycket inspiration när jag är här inne och läser, du har fått en Award av mig :) ha en bra dag.

Till top