#1 - - Jenny/Jema:

Det är verkligen jättefint!!!

KRAM, Jenny

#2 - - Nonno:

Underbara bilder! Du har det vackraste hemmet jag vet!

#3 - - Hannah:

Vilket vackert hem! Man blir så glad av att se det! Hannah

#4 - - Sanna:

Så himla fint gumman <3 Jag hade flyttat in rakt av om jag fick chansen.. ;)

Kramar
Sanna

#5 - - Helene:

Helt UNDERBART! :) Vilket livfullt och färgsprakande hem du har!! Himla trevlig blogg också :) Vore kul om du beskrev lite mer hur du går tillväga med allt ditt pyssel :)
/Helene

#6 - - mildamalin!:

så mycket fint, och så mycket färg! det får min lägenhet att se i det närmaste färglös ut! :D

#7 - - Anna-Karin:

älskar ditt hem.. =)

#8 - - Ida:

Superfint, jag gillar alla färger!
Men att inte kryddburkarna fått sig en makeover förvånar mig! =) Kram

#9 - - [email protected]:

Älskar ditt hem, såg det i Härligt hemma. Man blir så glad av alla färger!!

#10 - - Linda:

Underbart vackert. Kom hem med fyra burkar färg igår och satt och funderade på om det funkade. Ramlade av enslup över dessa bilder och inser att det funkar EXAKT. Mina stolar kommer bli samma färger som dina köksstolar. Cooolt!!!

#11 - - Beatrice:

Vilket hem! Jag är mållös!
Precis de där drömmer jag om just nu. MASSOR av färg och ett hus.
Än så länge får jag nöja mig med nyinköpta pinnstolarna som står i föräldrarnas friggebod och väntar på slipning och spraymålning :D
Men du... VART får du tag i alla fina burkar? Gör du dem själv!?

Till top