Att lära sig fotografera

Föräldrarhem / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista bilden är tagen av min bror men resten är tagna av mig. Försöker för första gången sedan gymnasiet (ca 10år sen!) att köra manuellt på en systemkamera. Kommer knappt ihåg något alls. Lånade mammas Canon eos 650D, objektivet va 18-135. Sen testade jag en annan grej för första gången med och det va redigeringsprogramet lightroom. Har ju suttit i photoshop innan och detta kändes som ett smidigare sätt att fixa bilderna. Får bli några timmar att sitta med så man klurat ut alla knappar men det kändes som de ordnar nog sig! Snart blir de kamera köp för mig, något jag borde gjort för längesedan!
 
Ni som fotat länge. Några tips och knep om kamerahus eller objektiv ect?
 
Stor kram!
 
 
#1 - - Erika:

Är ju själv nybörjare fortfarande känns det som och du verkar fullärd när man ser hur fina bilder du tog.

Till top