Inspiration från tidningar

Tidningar / Permalink / 2

Konstnären heter Evren Tekinoktay
Bild från Bobedre, isn´t it to die for? Älskar ugglor!


Bolig magasinet
En rolig hörna i hemmet med minnen, så fint.


Bolig magasinet
Härligt orientaliskt!


Bolig magasinet
Grönt är skönt, å det ser verkligen den här sängen ut att vara.


Bolig magasinet är en klar favorit!
De har just nu 100tips på sin hemsida hur man ska inreda hemma.
Se mer bolig bilder i ett annat inlägg här


Cookie magazine
Diggar humorn med att ha löständer som prynad.
Mycket charmigt!


Expressen
Vi hade pappers bilagan med detta repotage men jag kan inte hitta den.
Underbart hem dock!


Expressen
Å, så fint litet rum för de små.


Expressen
En sån lång soffa hade inte suttit fel, det går inte av för hackor ;)

#1 - - madde:

Ett sånt bord hade jag på 70 talet i mitt barnrum - fast det var rött :) sitter nu och sliter mitt hår för att jag inte förstår hur jag ska få in mer färg och samtidigt må bra idet...vill inte ha bara svart och vitt...hur gör du? hehe

Till top