Mer bilder från favoriten - missionhuset!

Tidningar / Permalink / 3


Åh så glad jag blev när jag hittade mer bilder från det där härliga missionshuset. Detta är verkligen mitt drömhus. Om detta skulle vara en kille hade jag varit en "mad stalker". Det är så fint och krispigt och frächt. Gillar deras sköna kombo av färger och vitt. Sen att det är ett så vackert hus gör ju inte saken sämre.

Se mitt andra inlägg om huset här.

Läs artikeln på GPs hemsida:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=532&a=248673

#1 - - Olyckssyster:

Jag gillar de färgglada påsarna i trappan :)

#2 - - Linda P:

Oj vad flitigt det där reportaget säljs. Det är tredje gången jag ser det nu, fast i olika tidningar... Men snyggt är det ju, kanske därför jag minns det! :)

#3 - - T O D A Y:

Dette er mitt drømmehus

Till top