Orginal tavlor

Tavlor jag säljer / Permalink / 4
Jag gillar att måla och här kommer jag sälja några av mina alster




Robot gänget, Akryl på duk
Storlek: 20x20cm, 3.5cm tjock duk
Kostar: 300kr plus frakt
Maila mig vid intresse




Why be normal, akryl på duk
Storlek: 40x40cm "normal tjock duk"
Kostnad: 400kr plus frakt
Maila mig vid intresse.


Ursäkta bild kvaliten, ser mycket bättre ut i verkligheten :)

Dessa tavlor får ej kopieras eller spridas bilder på utan min tillåtelse
Tack :)

#1 - - Martina:

Why be normal var ju riktigt läcker, skulle jag kunna tänka mig ha på väggen hemma!

#2 - - lisa:

Den kan bli din ;)

#3 - - senija:

hej har du kvar robott tavlan är intresserad av den vill gärna ha den kavr till sönernas rum vänligen

#4 - - aggie:

Tjing! Underbar blogg!! Vilken färginspiration!!! Finns why by normal tavlan kvar??? Jag är intresserad av att köpa den! Simma lugnt!

Till top