Favorit

Hemsidor och butiker / Permalink / 13
 

Min nya favorit illustratör är Audry Kawasaki. Hon inspireras av manga och Art Nouveau och blandar dem i en perfekt mix. Hennes fanatasi sätter inga gränser och hennes konst är oerhört vacker. Hon målar med grafit och oljefärg på trä. Jag gillar hennes stil, men hennes mer erotiska verk får mig att bli generad. Skulle dock gärna ha en av hennes posters eller ja varför inte en tavla. Några av mina favoriter här nedanför.

http://www.audrey-kawasaki.com/
















#1 - - Anonym:

Jag blir alltid glad och inspirerad varje gång jag läser dina inlägg,jag har dig som favorit. :) Ville bara berätta det,alltid kul med positiv feedback! :)

#2 - - Lady Thirty:

tusan vad tjusigt!

verkligen i min smak :)

#3 - - Anonym:

Snyggt!

#4 - - egoflow:

Det är verkligen skoj att hitta lite ny inspiration & det gör man ju om man hittar en ny favvoillustratör, toppen!

#5 - - Camilla:

Snyggt absolut, annorlunda med trästruktur som bakgrund :)

#6 - - Mikka:

Jätteläckert! Tänk om man hade kunnat kludda så bra, då hade jag varit lycklig!

#7 - - malin:

Helt underbara - sagolika!

#8 - - Sandra:

Hej! Jättefina bilder, och sida du har :)

#9 - - jennifer ramos:

CUTE BLOG! : )



Jen Ramos

'100% Recycled DESIGNER Cards & More'

<a href="http://www.madebygirl.com">www.madebygirl.com</a>

<a href="http://madebygirl.blogspot.com">madebygirl.blogspot.com</a>

#10 - - SaraMy:

Helt underbara målningar! Jag brukar inte fastna så mycket för sådant, men det här var fint som smör och smälter i hjärtat på mig. tack!

#11 - - Olyckssyster:

Har också kollat in hennes verk, de är underbara!

#12 - - Miss Agda:

Det var en ny bekantskap för mig.Riktigt fina illustrationer!

#13 - - renate:

hejsan!

vilka fina bilder & gullig blogg du har :)

vem hejar du på i idol då? ;)

Till top