Mixelipix

Inspirations bilder / Permalink / 6
Jag kommer åka på loppis kl.8.00  i morgon och sedan blir det att träffa jkpg vännerna och min kompis Caroline är på visit från Oslo. Då blir det fest! Så här är lite bilder att hålla att inspireras av, dessa är från mina favorter på flicker. Klicka er vidare till dessa hem där igenom. Några är dessutom från Bolig magasinet. Jag som va så bra på länka och säga till folk innan har blivit slapp. Jag ska bättra mig :)



Härlig underlig konst.



Mer härlig konst i ett fint hem.



Låt barnen hjälpa till så kan det bli så här fint!



Loppisfynd man måste avundas!



Små japanska trä dockor verkar bli en ny trend, fina är de i allafall.



En konstnär som jag kikar in till då och då på flicker gör sånna här fina tavlor.
Jag är allt bra sugen på en.



Ellenthemelon har gjort dessa söta små fluffiga.
Hon är med på bilden här under, älskar hennes hår som hon fixar själv :)
Kika gärna in på hennes sida på flickr.





Kitsch konst, javisst!



70talet när de va som bäst.


Grönt är skönt.



Myshörna, tänk dit lite färgglada kuddar och en pläd ;)



Blir jätte inspirerad av denna bild då jag har sammlat på fina glaskaraff/flaskor.



Jag måste måla ett poträtt av våra katter :)



Mer snygg konst.



Skön bild med fina foton i.



Det är en kille i Brighton som har detta sista hemmet, Så coolt!
Målat tavlorna har han gjort med. Min nya idol :)
#1 - - camilla:

Det blir kul att se vad du hittar för några fynd på loppisen, det lät riktigt kul! vet inte riktigt när jag var på ett sånt ställe sist. har lite platsbrist för tillfället:) Ha en superduperfin lördag tjejen! Väntar spänt på bilder från dina inköp;)

#2 - - Olyckssyster:

Tack för inspirationen, glöm inte bort att uppdatera med dina loppisfynd :)

#3 - - malin:

Du lyckas verkligen hitta fantastiska bilder! Hur inspirerande som helst!

#4 - - shill:

crazy cool VW!!!!! i love it:)

#5 - - rino:

underbara bilder!

tack för titten:-)

#6 - - Jimmy:

Häftig VW buss!!! :O

Till top