Flytta snart igen..

Mitt hem / Permalink / 18


Nu när jag myst in mig i mitt studentrum blir det snart dags att flytta igen. Om det blir i sverige eller utomlands får tiden utvisa. Det gör mig lite ängslig att inte riktigt veta vad som kommer här näst. Men jag hoppas det blir bra och att det blir ett nytt mysigt ställe och där kan kan slå rot ett tag. Fortsättning följer...
#1 - - Tjohalias blogg om inredning:

Ja det kan vara jobbigt när ens framtid känns oviss, men brukar alltid ordna sig till det bästa. Jag har ingen aning vad som kommer att hända när exjobbet är klart. Vad härliga färger du har inrett med!

Kram Sandra

#2 - - Persilja/fyrabarnsmamman:

Det är en skön känsla att inte veta. Att veta att NU ska vi bo här resten av livet kan också vara "skrämmande". Beror på vilken människotyp man är. Men jag föredrar nog ovisshet framför full visshet...

#3 - - MammaAnka:

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen!

Jag har saknat dina underbart färgglada inlägg.

Tycker du fått det riktigt mysigt i ditt rum.



Det här med att flytta, ja det kan kännas lite läskigt men ändå spännande.

Du ska se att det blir toppenbra, dit du kommer...

#4 - - Olyckssyster:

Aha... är "skolan" slut snart?

#5 - - Rebecca:

du!! jag hittade din sida på styleroom eller vad det heter för länge sen och bah: men faaaan vad fint hon har det :O men sen tappade jag bort adressen :(

och nu har du hittat mig. haha helt ödet typ

#6 - - shill:

the posters and the green lamp is super cool :) this room is like a candy store! i love it...

#7 - - Sofia:

Åh, det låter spännande! Jobbigt att flytta igen bara :/ Lycka till!

#8 - - Anna:

Svar. Haha tack! Låter roligt att flytta utomlands :)

#9 - - Jenny:

Vilket sött rum!

#10 - - Tresor:

Alltid lite små läskigt men ändå spännande att inte veta vart man är på väg :)

#11 - - Vanadesse.:

Va roligtr! Du e så välkommen så :)

e d dittrum? va mysigt o sött det är!

#12 - - Maria:

Hej!

Jag har ju missat att du är igång igen! Oj, så mycket jag hade att läsa igen här!! Mycket inspirerande som vanligt!!

#13 - - SaraMy:

Jag har läst din blogg till och från ganska länge nu, samt följt din flickr. Och kände att det kanske var dags att lämna ett fotavtryck,

det ordnar sig nog, det gör det alltid. Och tänk på hur roligt det är att inreda ett nytt hem, jag ser fram emot att få se vad du hittar på i nästa hem=)

Du har så himla bra smak!

#14 - - Mia:

Nej, det är charmen med livet. Att inte veta..



Kram Mia

#15 - - Mikka:

Så tjusigt!

Hur går det för dig i GBG, är du kvar? Tyckte nämligen att jag såg en som liknade dig idag på bussen. Kan ha sett i syne men ni hade likadan frisyr! :)

#16 - - Camilla:

hej tjejen! Vad jobbigt att fytta men det är ju kul att börja inreda på nytt! Denna gång var det dock en snabbvisit, men ditt hem är ju förevigat och har till och med varit på svd.se :) Kom in till mig och tävla vet jag :D

#17 - - leia:

Du har ju så mysigt....och jag blir kär varje gång jag ser bilder på hem som går i pastellfärger.....däremot så fungerar det inte längre:( Som singel hade jag en ROSA vägg tex men nu när man är två (hihi snart tre) så får man helt enkelt förstå att pastellerna kanske blir för mycket flicka. Men drömma lite kan man ju göra ibland:)



Kramar

#18 - - Miss Agda:

Ovissheten är ibland svårast.Du har iaf inga problem att gör din lägenhet/rum mysigt var du än bor:)

Till top