#1 - - Lotten:

Åhh, vad kul att få läsa lite mer om dig ;-) Jag är barnsligt förtjust i bilden med soffan och alla kuddar!



Kram Lotten

#2 - - Nonno:

GRATTIS PÅ 25 ÅRSDAGEN!

Vilket fint reportage om dig, men det kan ju inte bli annat när man skriver om en sådan begåvning inom färg, form och inredning. Du är en riktig glädjespridare med alla dina härliga färger och inspirations bilder. En jättekram på födelsedagen.

#3 - - Kit:

Superroligt!

Hoppas du tycker det är skoj också :D

#4 - - Tilda:

Man blir glad av att läsa och se din fina blogg!

#5 - - Karolin:

Vad roligt!



Jag har varit apdålig på att kommentera på sista tiden. Men jag kikar in titt som tätt för att få lite färg i vardagen :)

#6 - - anna:

Hej!

Kom in på din sida via Stylroom.se. Sjukt snygga posters å tavlor.Hut går jag till väga om jag vill beställa?



Detta kommer väl låta lite konstigt men är du möjligtvis Lisa Arvidsson från Vryd född 1984?



Mvh / Anna

#7 - - johanna:

Hej

Hoppas allt är bra!! Vad roligt med lägenheten!

Vi fotade ett hem i malmömed dina fantastiska tavler (Jag hade med mig din tavla jag fick för jag tyckte den skulle passa i det barnrummet , men hon hade redan många från dig) Håller tummarna att det kommer i hus o hem...ska då skriva med stora bokstäver ditt namn=)

Kraaaaam

Till top