Flickr favves

Inspirations bilder / Permalink / 8

Snoka upp massor av ny inspiration på flickr, några nya sidor med fina saker att titta på :)

A lot of new inspiration on flickr. I collected some new favves:
http://www.flickr.com/photos/misskittykat/favorites/

Spenderade dagen med allra käraste vännen Viktoria, en pysslig dam! Vi har gjort papermachefigurer idag, still in progress. Återkommer med bilder :) Roligt att fler av mina IRL vänner börjar starta blogg. Caroline, vi väntar på dig med!
#1 - - Jenny:

Gå in på denna länk så får du tips om hur du får fler läsare till din blogg/hemsida



http://www.viraltrafik.se/?jennymartini

#2 - - Malin:

Svar: Ja stoff och stil har mycket fint. Jag har hittat några tyger där som jag funderar på. Ja jag har också funderat på att göra ett lapptäcke, då vårt överkast blivit fult...kul med något eget ju som inte varannan svensson har..hehe. Ja visst är lillvovven söt. Hon ligger här i mitt knä nu och sover:) Kram

#3 - - Cel'Dara:

Sv: Det låter som en plan! Jag väntar med spänning! :-)

Jag sitter och klurar på vad jag skulle kunna knåpa ihop som vi kanske skulle kunna swappa. Jag klurar för fullt.. återkommer när jag kommit på nåt! :-)

#4 - - Vicky:

Oh, massa rosa! ^^ Vilka färgklickar!

#5 - - Drops:

Å guri

Sjekk den oransje Eames gyngestolen da....

#6 - - jessi:

Flickrum verkar ha fantastiska bilder!



Ser framemot o se vad ni har pysslat med här på bloggen!



kramar

#7 - - Carolin:

Hej Ja :) jag är på gång, lite mentala issues som står i vägen akkurat nå bara ;)

men du, härligt att ni träffats och pysslats, saknar er! o du dina drömmar går nästan hand i hand med mina, men det vet du redan :) Synd att vi inte har samma inredningstyle för då hade vi suttit som handen i handsken på designprojektet :)

men stugby, bonde med djur osv <3

hej har du skype? vi får ta ett snack snart :) mitt namn är mitt alias.

kos&klem

#8 - - Zizzie:

Ååååh, vilka söta bilder du hittat :)

Till top