Kul med brev!

Swaps / Permalink / 9


Å vad glad jag blev när jag fick två extremt efterlängtade brev på posten :D
Det ena från colorama och det andra från Henrietta. Så roligt! Jag är helt kär i den lilla ugglan, ska snoka upp en fin plats till henne. Presentkortet ska jag snart sätta tänderna i. Om ni kommer ihåg min gungstol så har jag förberett den för att målas, men jag vet inte riktgt i vilken färg. I allafall en mycket bra start på dagen :D Tusen tack!

Om det är någon er som vill byta saker så pip till. Jag har gjort en ny flik där jag tänkt lägga upp saker jag kan byta. Mina posters och vissa av mina tavlor byter jag ;)  Sedan kommer jag nog komma på lite mer saker! Har två mer byten på g och det är så skoj!



Så söt så man dööör! Vill du ha en egen uggla kika in på :
www.henriettaspyssel.blogspot.com
I love my swap!
#1 - - jessi:

vilkan härliga saker du fått hem!!!



nu har jag ändrat min blogglänk så det fungerar, visste inte att det var fel på den förut.



ha det så gott



kram

#2 - - FURNISH.etc:

Åh vilken bra början på dagen, precis som min! Jag har också fått fina brev idag faktiskt. Ett födelesedagskort med ett presentkort på IKEA, mina varor från H&M (kläder) och H&M Home-katalogen. Så nu är hela dagen räddad :) KRAM Emmy

#3 - - Maria:

Ja, jättegullig uggla!!

#4 - - johanna:

haha javisst är den bra....söt uggla =)

#5 - - Pernilla:

Vill också få rolig post...

Supersöt uggla! Den hittar nog någon mysig plats att uggla på :-)

#6 - - Henrietta:

Det är du som ska ha tack! Mitt hem blev genast lite gladare :o))

#7 - - Johanna:

Åh gud vilken söt uggla, måste gå och kika på länken du skrivit. :P Och kolla lite vad det är för saker du vill byta. :)

#8 - - InneoUte-Malin:

Den var skojig! :-)

#9 - - Lilla Fröken:

Det där med dejten mellan våra vattenkannor är nog det charmigaste jag hört idag! :)



Ugglan var mycket söt!

Till top