Posters

Posters jag säljer / Permalink / 25
Posters A4, 100kr stycket. Digital tryck på tjockt papper. Dessa har jag hemma som är färdiga att skickas iväg. För att beställa emaila mig på:[email protected] (ny adress, min gamla använder jag med) Skriv poster i subject fältet.

Jag kommer uppdatera här då och då. De små postrarna som ni kan tävla om nu kommer upp senare. Ni kan även be mig trycka dem i a4storlek på begäran. Tavlor av mig kommer säljas också. Foton är tagna men jag måste klura ut priser på dem.

Ni som har köpt av mig får gärna skicka in kund bilder :)
Ni som också gör konst eller syr byter jag gärna med :)
Jag älskar konst av alla de slag, alltid skoj att få något någon annan gjort.
 

Owl me / Gubbar (Nya designs)


Robot / kaniner


All you need is love / Delad glädjedubbel glädje



Always look on the bright side of life / Live life laugh alot

 

Drop beats not bombs / Make art not war (tillfälligt slut)



Your my sunshine (tillfälligt slut) / live slow die old



Try to kiss me and I f***** stab you (Ny design) / Choose life.



Pris uppgift på dessa kommer senare. Kan trycka upp dessa i a4storlekar på begäran. Då kostar även de 100kr men man kan få vänta lite längre.

Om du vill låna en bilder så får du gärna det så länge du frågar och länkar tillbaka hit ;)
#1 - - marina:

Hej! Lånar dina bilder till min blogg. Tänkte jag skulle beställa lite så jag mailar ikväll!!!

Lev väl!

#2 - - krickelin-krickelin:

Vad fina grejer du gör, roligt att ha hittat hit. Kommer tillbaks.

#3 - - Zizzie:

Vad härligt kreativ du är! :D Jag håller fortfarande på och kämpar med en fisktavla jag började med i höstas. Får se om jag får lust att fortsätta med den när vi flyttat kanske :)

#4 - - FURNISH.etc design och inredningsblogg:

Ja Sofies hur är såå läckert! Men vad fina illustrationer du gör, jag blir helt knäsvag. Den nya med ugglorna är hur fin som helst! Kram Emmy

#5 - - Linda och Bertil:

hmm man blir riktigt sugen att beställa!



jag undrar om du gör porträtt? typ illustration utav en bild?



kram Linda och Bertil

#6 - - Petra Bloggar:

men MATTAFAKKA du är helt otrolig!!! jag vill ha typ alla jue!!!!!!!!!!!!!!!!!!



(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)



ps. maila mig om du vill samarbeta och ha en tävling i min blogg eller så! jag vill UTAN TVEKAN SPRIDA din kreativa konst vidare!!!!!!!!!!!!

#7 - - Olyckssyster:

Try to kiss me and I f***** stab you vill jag fortfarande ha! Jag skulle kunna nöja mig med en poster, men helst av allt vill jag ju ha "the real deal" ;)



Sedan skulle jag vilja ha en specialare, likt de med Lennon du gjort tidigare, men det kanske är mycket jobb och dyrare att trycka få?

#8 - - Henrietta:

Vilka härliga posters!! De gör mig riktigt glad :o))

#9 - - Olyckssyster:

You got mail!

#10 - - jessi:

Jag har inte sett din fråga förrän nu. Såklart du får använda bilder om du hänvisar varifrån, bara kul och roligt att du tycker det är fint!



Jag har sett dina posters, jättefina. Gillar delad glädje dubbel glädje! mailar dig om det och ifall jag önskar att du gjorde en uggleaffisch till mig med! Så kan du skicka de 2 samtidigt! Bra att du har lite webshop!



kram

#11 - - J.La:

Du gör helt galet underbara illisar! Jag blir så glad och varm i hjärtat när jag ser dem =)Återkommer mest troligt med en beställning så fort jag fått lite ordning här hemma :)

#12 - - camilla:

vad de är fina dina posters, jag gillar verkligen allihopa. Skulle kunna tapetsera ett rum med dem ;)



hörru jag drömde en heludda dröm i natt. Vi bodde grannar och det dröjde flera år tills vi kom fram till det. Ni bodde i lägenheten brevid våran, vägg i vägg. Antar att drömmen har att göra med att vi ska få en ny granne + att jag börjar bli bloggnörd, det är illa när jag till och med drömmer om bloggare på nätterna. haha.



ha det bra!

#13 - - David Santos:

Brilliant cards! Good inspiration!!! Congrats!!!!

#14 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Så himla fina! Nu sitter jag i valet och kvalet - jag vill ha robot & make beats..och ja egentligen alla. Haha jag får försöka bestämma mig till löning!

#15 - - Lena:

Hej gumman! Jo det va väldigt längesen vi sågs...det borde vi göra snart =) Vill gärna träffa Shaun med =) Pöss

#16 - - andrea:

Så himla fina!!! har sett att du tycker väldigt mycket om handvirkade mormors rutor, hittade en kudde som ligger på tradera om du vill se.http://www.tradera.com/RETRO-MYSIG-KUDDE-MED-HANDVIRKADE-MORMORSRUTOR-auktion_85104058



Kram /Andrea

#17 - - Kardemomme:

Heisann Lisa :)Gratulerer MASSE med seieren i Skona Hems konkurranse!!! Det var virkelig moro og velfortjent!!! Det er visst en evighet siden jeg har tatt meg en tur rundt i blogglandia og har kommet helt på etterskudd med kommenteringen men jeg ønsker deg en fin onsdag..

Så flotte plakater du har lagt ut forresten!

Klem fra Kardemomme :))

#18 - - fine:

ja visst är den fin? jag har den stora muccha tavlan tillsammans med en annan i mitt vardagsrum.. älskade Mucchamuseet i prag, jag gick runt i giftshopen hur länge som helst =D





vilka underbara grafiska saker du gör! jobbar du som grafisk designer?

#19 - - Sofie:

Men Åh Lisla Flisan! Dessa är ju helt underbara!! Och jag bara måste ha! Du har en beställning från mig nästa vecka (när min lön har kommit) först ska jag sätta sprätt på det sista riksdalerna i göteborg.. Men sen så!! Åh du är så himla proffsig och begåvad!! Vart får du allt ifrån och hur kan du lyckas få fram det så bra!! =D



Du skulle ha tagit mer än en hundring, men det tackar jag och mina riksdaler för... :-)





Kraaaaaaaaaaam!!



PS Var det ok att kalla dig "Lisa Flisan" har en benägenhet att sätta egna smeknamn så fort jag hittat nån jag gillar.. :)

#20 - - Stina:

Hej!



Du gör så fasligt söta och fina grejer!

Jag är lite extra förtjust i de söta kaninerna, är A4 det största formatet tillgängligt?



Ha det bra,

Stina

#21 - - margot:

your blog is so cute!!!

#22 - - *Sofie *:

Vilken underbar blogg du har!! Sjukt fina posters, uggletoka som jag är fastnade jag såklart för dem hihi.

Önskar dig en fortsatt fin dag, kram

#23 - - Bettina:

Vill gärna låna och visa på min blogg!

Kul,ska ta å beställa något av dig...

Det går bra va?, har du det som hobbyverksamhet eller har du en liten enskild firma?

#24 - - Linda:

Tänkte på det med byten, det låter skoj! Fast jag gör ju bara kort och layouter. Men du kanske gillar smycken? Jag jobbar nämligen i en smyckesbutik - inte guld och sånt, utan bijouterier. I så fall byter jag gärna!

#25 - - Maria:

Hittade dig av en slump,gud vad glad man blir av din konst. Jag undra om du målar fantasilanskap med lika figurer, är sugen att göra en tatuering av något som du målat. Det är så färgglatt och roligt. vill ha en sådan tatuering.



Till top