Underbar hemsida

Hemsidor och butiker / Permalink / 16






Genom Lilla jag hittade jag denna väldigt inspirerande sida. Det är Sania och Susanna som arbetar sedan många år som frilans med inredning och styling för pressen och i reklamsammanhang. Många fina bilder har de på sidan, de gillar att pyssla och göra om grejer. De har även skrivit tre böcker om att måla om, homestagning och en om skapar lust.

I found this wonderfull page via the blogg Lilla jag. It have loads of beautiful pics from Sania and Susannas work for diffrent magazines. Have a look and get inspired!


#1 - - Lilla jag:

Visst är sidan underbar!!!

Är helt kär i krokarna/hatthyllan på första bilden!

#2 - - Olyckssyster:

Tack för tipset, den var minst sagt underbar!

#3 - - Petra:

Åhå, underbar sida, verkligen!

#4 - - Anonym:

Åhhh, så mange herlige bilder. Det ser ut som de vet hva de holder på med og har skikkelig peiling. Så gøy jobb det må være.

#5 - - Elisa Day:

Tack för tipset, måste genast kika där

#6 - - Drops:

Takk for tipset, jeg svever straks over dit..



Bildene du har vist er jo bare til å spise opp



Ønsker det en knall kveld...

Drops

#7 - - Tant Grön:

Hej!



Tack så mycket för alla länktips, så glad jag blir :-) Problemet är bara att jag inte hittar dom, minns du vilket inlägg du kopmmenterade hos mig, hi, hi!

#8 - - Tant Grön:

Kopmmenterade??? Ibland hänger jag inte med :-) Nä nu har jag gått igenom de senaste 10-15 inläggen, men jag kan fortfarande inte hitta din kommentar, vad har jag gjort med den?

#9 - - Camilla:

Du är bäst på att hitta härliga sidor, fattar inte vart du rotar fram allt :)

#10 - - Jana | FRÖKEN GRÖN:

Verkligen inspirerande måste jag säga. Älskar bilderna.

#11 - - Sara:

Mycket bra inspiration!!

Jag har utmanat dig på min blogg =P

#12 - - Sara:

hehe ok =) Rolig fakta om dig!

#13 - - Mina:

Så mange fine bilder! Skal gå inn å titte på siden nå. Knallfin veske av oldemorruter!:) Det var en god ide! Ha en herlig søndag:)

#14 - - jessica:

Din blogg är helt underbar! Jag gillar färger, former, second hand, pyssla, måla m.m. Jag är den enda med "min stil" i min omgivning så det har varit härligt att upptäcka din blogg och olika sidor du rekommenderar. Tack för en inspirerande blogg!



lycka till med allt!

#15 - - Maria:

Mycket fina hem!

#16 - - Tant Grön:

Dum blondin, du? Det har jag svårt att tänka mig med all den kreativitet du besitter, dessutom är väl dumma blondiner egentligen brunetter som blekt håret, ha, ha!

Till top