#1 - - ❤ Olivia ❤:

herregud så söt! vill ha en sån! xD

Kram :)

#2 - - ❤ Olivia ❤:

Haha, jag skickar en till kommentar; jag scrollade ner på bloggen och såg att du hade några jätte söta kuddar, vart har du köpt den med en liten muffins på? :)

#3 - - erry:

Ja, åååh - så söt man kan vara. Hoppas man får se fler bilder på de små liven senare! :)

#4 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Åh så mysigt :D

#5 - - Linda:

ÅÅh, vilken sötis! :D

#6 - - makiato:

Så liten och söt!!

#7 - - amii:

Hej!

Nu kan du/ni rösta på din/era favorite märken i min blogg.Resultatet kommer senare idag om vilket märke som har vunnit.

Ha en bra dag!

#8 - - Henrietta:

Å dosingen då så sött!!! Man blir ju varm i hjärtat av sådan fina söta bebbar!!

Kram på dig och sköt om dig!

#9 - - Maria:

ååh såå sööööööt

Det är såå mysigt med en liten kattunge. Annat när dom blir stora och inte direkt får plats i handen lägre =)Men dom är mysiga då oxå =)

#10 - - Lycke:

Nooooosaaaaaan, va goooooooo

Hjärtat smälter verkligen...



Kram Lycke

#11 - - Sanna:

Åhh vilken liten sötnos..synd att dom inte alltid kan vara såå liten och söt bara, då kanske vi slapp få så fullt inne på djurhemmet varje höst =) hihi..

Kraaaaam

Sanna

#12 - - Martina:

Ah jag smälter varje gång jag ser en kattunge, nästan sötare än en bebis ju ;)

#13 - - Mikka:

SÖÖÖÖT!!!

#14 - - i:

va söt !

#15 - - Adams mamma:

ÅH så underbar!

#16 - - Jenny Hansson:

naaaaw såååå sööööt :)

Till top