Tack :D

Mitt hem / Permalink / 1


Fick denna söta ugglan hemskickad häromdagen :)

Tack snälla gallerry, så skoj att hon såg den och tänkte på mig. En rosa uggla är väldigt pinkfriday (Lisa-igt)! Nu bor den i fönstret den lilla ugglan och hänger med min snygga pelargon (en växt som faktiskt verkar gilla mig, den har inte dött än i allafall?!?!).Snyggt inslaget var den med, finaste paketet omslaget jag fått på år och dagar :D Skulle lagt upp bilder tidigare men min kamera fungerar lite som den vill.

Blev lite knäppt när jag dragit hennes vinst i min utlottning att hon ungefär samtidigt hittat denna hon tyckte passade mig. Ren slump. Men jag funderar på lotta ut en till poster så folk inte tror nåt konstigt ändå. Glad är jag för mitt nya tillskott i uggle sammlingen i allafall :D Så söt. Tack!



#1 - - erry:

Hej! Ugglan ser ut att trivas bra hos dig! Så fint hon står där vid pelargonen, passar ju perfekt! :)



Många kramar

Till top