?!?!??!

Tidningar / Permalink / 7


Ja och han har sedan tidigare Martin Timell för evigad på kroppen. Nästa tatuering? Ev Tobbe Trollkarl! Jag tror han blir ganska ensam om sina motiv. Nån som är sugen på en tatuering med den lille gubben i bygglov? Någon? Jag hoppar nog.

Ja du Benny, grattis nu fick du dina 15minuter av fame i lokaltidningen ;)
#1 - - Drops:

Sååå mye fint du legger ut...

Men hva er det jeg ser...tatoverint av bygglov duden på magen..uff...Så kjedelig...



Men du såå fine krukkene med farge på var...kjempeide..og likte godt hyllepynten og....Har liksom tenkt på slike pomponger som du har brukt engang, men jeg får ikke somlet meg til å kjøpe det...



Ja den tapeten likte jeg godt. synd du ikke fikk kjøpt den da buhu...



Ha en strålende søndag Lisamor=)

Klem fra Drops=)

#2 - - jessi:

Vad konstigt grej att tatuera, undrar hur han känner för Ernst tatueringen om tio år..



Du lägger ut så härliga inspirationsbilder, kul!



kram

#3 - - Bertil:

tack för underbara länkar och bilder! nu har jag något att göra idag ;)

#4 - - Tant Grön:

Nej någon Ernst vill jag inte ha på min kropp :-) Men kanske en Marcus Fagerwall eller någon annan godbit!



Jag vet inte vad som har hänt, helt plötsligt har jag hur mycket energi som helst. Jag hade tänkt nöja mig för helgen efter fredagen, men så på lördag förmiddag, lackade jag matstolarna, tapetserade dörren mm. Dessutom han jag ju med en sväng till Hela människan. På eftermiddagen kidnappade vi min morbror som fyller år, fast inte försen om två veckor, så snacka om att han blev förvånad. Det blev bowling och middag och senare Melodifestivalstittande hemma hos mammaspojkvän. Jag har inte bowlat på flera år, det var jätte kul!



Vilka loppisfynd du har gjort, jag är lite avundssjuk på dina tyger, tycker aldrig att jag hittar något, och gör jag det så tycker jag att det är för dyrt. Säljarna har väl förstått att det är lite poppis med 70-talstyger :-(

#5 - - Kardemomme:

Heisann Lisa :)Vil bare at si at det er kjempekoselig å høre at mammaen din liker bloggen min! Det er sånt som gjør en glad :)Jeg er heller ikke flink til å kommentere hos andre for tiden men skal nok snart være på banen igjen.

Jeg skulle trodd det om det hadde vært en dame som hadde tatovert Ernst men at en gutt gjør det er litt originalt hihi!!!

Men hva gjør man ikke for å bli litt berømt ;)

Synd du missade det store heklede teppet på tradera!

Det var virkelig kjempelekkert!!!

Ha en fin søndag! klem fra Kardemomme :)

#6 - - J.La:

Hihi, Ernst tyckte det var mag-iskt :)

#7 - - katten:

Hahaha. Känner jag Benny rätt så kommer han inte ångra något.

Kolla in brödernas hemsida så vet du nog vad jag menar:

http://schalima.com/

Till top