#1 - - Jennica:

Oh Lisa grattis till jobbet och den kommande bloggen :) Denna vill ja helt klart ha hängandes på min vägg. Älskar dina små ugglor :) Kramar

#2 - - Vera:

Sötaste ugglorna i stan!

#3 - - Uuva:

Lätt att jag ska köpa en sån! Helt underbara!

#4 - - Klara:

Hej igen LISA



Nu är jag back on track! NÄSTAN i alla fall!

Passar på att göra ett inlägg medan "lilleman" sover! Han äter ju bara mest! :D

Tror nog jag måste köpa denna av dig sen när du kommit till ro i Götet. Låter ju underbart med nytt jobb och bostad som du akn inreda så fint så fint!



Ska spika upp tavlorna i Elise och Sanders rum i eftermiddag. Spänd!

Ska skicka bilder sen till dig så du får se hur den härliga tavelväggen blev!





TACK ännu en gång och så fort amningskudde och saccosäck är klar ska jag fixa ett passande kuddfodral till din nya lya!

KRAMAR från Malmö!





Klara m familj

#5 - - Helen:

Åh så fin! Får man vara fräck och fråga var du trycker någonstans? Skulle vilja trycka själv också och undrar över pris, kvalité etc.

#6 - - Madde:

Hej!



Superhärliga ugglor!!!



Jag skulle vilja köpa en poster med dom två svart/vita ugglorna. Vad kostar den? Hur gör man med betalning?



Mvh/Madde

#7 - - Madde:

Hej!



Superhärliga ugglor!!!



Jag skulle vilja köpa en poster med dom två svart/vita ugglorna. Vad kostar den? Hur gör man med betalning?



Mvh/Madde

Till top