Kund bilder

Kund bilder / Permalink / 6


Sicka söta flickor! Persiljas dotter och hennes kompis liknar de små flickorna på delad glädje dubbel glädje postern.



Tant grön skicka denna bilden på hennes härliga tavelvägg med bilder på hennes söta barn och två av mina tavlor. Jätte roligt att få se vart de hamnar :D



Nina drops har ramat in bilderna i passpato ram, blev jätte fint!


Tusen tack till er som köpt mina illustrationer :)
Jätte roligt när man får se vart de tar vägen.
Får gärna in mer bilder av er andra som köpt.

Hoppas alla får e trevlig söndag :)
#1 - - Camilla:

Yo girl!



Kul att dina posters når ut i etern, jag förstår verkligen varför de är poppis så fina som de är!

Kul med kundbilder.



Jag ska fota tavlan o postersarna jag med, men min tavelvägg är under konstruktion men jag har inte nog med krokar och jag är just nu inne i nattarbetet så jag har sovit tills affärerna stänger nu på helgen.



Min kära sambo som ska stoppa knopparna på köksluckorna är lite seg så inga foton därifrån heller.. Han tycker hans krockade bil är viktigare att fixa, konstigt va? ;D



Kommer nog att beställa fler posters av dig framöver, de är ju helt lovely. Du kanse ska börja designa "fototapeter" av dem?

Jag blir då din första kund ;)



ha det grejt!

#2 - - jessi:

Så skoj o se hur de ser ut hos andra! nu blir jag ännu mer sugen på att ta den där turen till ikea eller vilken ramaffär som helst!



Kram

#3 - - jessi:

Tjejerna ser verkligen ut som på din bild! Gulliga!

#4 - - Olyckssyster:

Åh ,nej nu får jag ångest över min långsamhet:P

#5 - - Emma:

åh, tack lisa! :)

#6 - - Drops:

hello...

Så fint med bilder fra forskjellige hjem med bildene dine...



Takk for bambi den kom på lørdag...goody goody...Nå må jeg bare kjøpe ramme til den og...og lille roboboy...hi hi..så søt den var da..



Ha en knall mandag kjære du.

Klem fra Drops=)

Till top