Så trött

Pyssel och inredningstips / Permalink / 18

Nu är jag så trött att jag nästan avlider.
Har varit i Göteborg och sprungit omkring hela dagen. Har varit och sökt jobb. Hoppas att det gick bra i allafall. Hitta en söt liten handduk jag ska rama in och sen är två kuddfronter typ klara. JEJ!

Tillbaka fredag...

Några undrar vart jag köpte handuken, på lagerhause i Göteborg i den butiken på samma gata som Topshop. De sa att förra gången sålde de ut på en dag typ. Skynda! :) Jag har hittat en fin ram till min nu. Kuddarna har jag virkat själv.
#1 - - Pernilla:

Heja, vad du hunnit med. Det är jobbigt att springa på stan!

Inlägget nedan...jag dööör så söta robbisar. Jag hoppas också att de kommer i produktion!



Kram på dig!

#2 - - jessi:

Hoppas du får jobbet! väldigt fin handduk, var har du köpt den?



kram

#3 - - Josefin:

Hej! Jättefin handduk!! Var inhandlades den?

Och en sak jag undrat så länge.. - var sjutton hittar du alla mormorsrutiga (stickade) filtar!?! Jag letar på varenda loppis, men hittar aldrig :(

Kram!

#4 - - Linda och Bertil:

du borde sprungit hem till mig och tagit en fika istället ;)



cool handduk och snygga kuddar - köpta eller egengjorda!



ha det bra vännen!



KRAM

#5 - - Carolin:

wow helfina rutor Lisa.

Hälsa hejdå till shaunis från mej å att jag hoppas se han snart :)

kram från norget

#6 - - SaraMy:

men åååh, jag har varit på både lagerhaus i femman och den vid kungsport och letat efter den där nedrans duken! VART hittade du den?!

#7 - - Henrietta:

Hoppas att springet ger bra utdelning!! Håller tummarna för dig!

#8 - - Lilla Fröken:

Vad smart att rama in en fin handduk. Jag gillar också den där! Hoppas verkligen att du får något av jobben du sökte.

#9 - - Tilda:

Sockersöt handduk! Tyvärr finns inte Lagerhaus i vår lilla stad... :(



Kuddarna var ju bedårande! Duktig du är! Det enda jag har virkat är en... en rad. Det skulle bli en grytlapp men det blev en rad. :)

HAHA

#10 - - FURNISH.etc:

Underbar kökshandduk! Du gör rätt i att rama in den ;)

#11 - - Cat:

Riktigt snyggt! Ska nog försöka hitta en sån handduk på Lagerhause här i stan när jag ger mig ut nästa gång.

#12 - - Vicky:

Hoho Lisa! Jag säljer lite grejer på Tradera nu, kika gärna in om det är nått du gillar! :) http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=662936&listtype=0

#13 - - Lilla Fröken:

Gör hon? Det lät som ett roligt jobb att få jobba där! Det verkar som att du kommer ur en kreativ familj med andra ord. Du, din moster, din syster...Någon mer? :) I min familj/släkt är nästan alla kreativa. Vi har en bildlärare, en konstnär i Paris, en fotograf...+ alla som utövar sin kreativitet på fritiden som mig! :)

#14 - - Lilla Fröken:

Ja det låter nog rätt glassigt att vara konstnär i Paris. :) Att din mormors syster målade för Stig Lindberg var imponerande. Jag gillar verkligen hans verk!

#15 - - SaraMy:

Självklart skall jag hänka på pysselkvällarna!=)

Jag hoppas att du får jobb och boende här i gbg, har på känn att vi skulle kunna hitta på mycket roligt ihop:D

Jo,andningen har blivit lite snällare även om den fortfarande är jobbig, och tröttheten ligger i, men ibland får jag som små energiskjut.men skall ju till läkaren nästa vecka som sagt så det är väl bara att hålla ut! Hoppas din trötthet ger med sig snart också!



Guuuud så roligt det skall bli att få paket^^

Du måste maila din adress till mig också..

#16 - - Drops:

Jo da tror nok jeg får tak i tapeten ett sted...

Jeg krysser fingrene for jobbtilbud...

klem og klem...

Drops=)

#17 - - Maria:

Hej lisa!

Spanade efter den där handduken när jag var på lagerhaus i luleå, men såg inte den. Fanns dock servetter, presentpapper och väska med samma mptiv. det kom med hem...

Såklart får du göra ett reportage om mig om du vill. Känner mig hedrad om du vill det!! Mailar du frågor?

#18 - - stina:

super fina kuddar!

Till top