Mallgroda

Kund bilder / Permalink / 9


Jag kika runt på hemnet som vanligt och spana in härliga lägenheter. Min absoluta favvo på länge har inte bara världens snyggaste hem, utan även en av mina posters på väggen (owl me)! Jag tror minsann jag blir lite mallgroda av mig :) As skoj att hitta, nu undrar jag bara vilken söt posterköpare det är som har detta snygga hem! Vill för övrigt köpa din lägenhet ;) Vilken dröm!



Mumma!



Ögongodis överallt!



Här hade jag gärna lagat mat :)

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/423584
#1 - - Viktoria:

Vilken mysig liten lägenhet :O Fattar varför du vill ha den ;)

#2 - - Henrietta:

Men vad roligt!! Malla dig allt du kan :o))

#3 - - Tilda:

WOW jaaa gud va roligt! :) Du har ALL rätt att vara stolt som en tupp... Lägenheten är bedårande, dessutom!

#4 - - Drops:

Så morsomt...

Det må jo være litt spesielt å se sine produkter i andres hjem.....Og ikke minst når det hjemmet var såååå fint..å guri..som du sier eyecandy overalt vettu..

OG hvilket fint teppe din mamma har laget til deg vennen...Kos deg i helgen...med alle deres kuer..hihi..

Drops..

#5 - - Missteee:

Så moro - selvfølgelig skal du være veldig veldig stolt! :) Utroooolig fin leilighet - der kunne jeg flyttet rett inn!! :D

#6 - - Jessica Fogelström:

Vad roligt att du tycker om vårt hushåll! Det värmer. Nu ska jag snart inreda en trea på 80kvm, hujedamej vad roligt det kommer bli. Ha det fint! //jessica

#7 - - Jessica Fogelström:

Glömde ju skriva att jag är otroligt nöjd med din poster, den passar perfekt brevid bröllopsfotot :)

#8 - - FURNISH.etc:

Niice! Underbar lägenhet!

#9 - - Mikka:

Åh vilken läcker lägenhet!! Den hade jag kunnat tänka mig också. Skall nog ta och beställa nån tavla av dig sen när vi installerat oss i nya lägenheten :)

Till top