mix

Mitt hem / Permalink / 8




Nä, jag vet inte hur jag ska göra, ska man dubbel posta på nya bloggen och här?
I vilket fall ska jag sova nu, tillbaka till jobbet i morgon.
Hoppas ni har de gott!
Kramen!


#1 - - Cel'Dara:

Ingen aning hur du ska göra, men jag gillar iaf den här bloggen bättre. Men jag är väl lite av en bakåtsträvare emellanåt kanske! ;-)

#2 - - christine:

jeg liker også denne bloggen bedre, så håper du fortsetter å poste her :D du må gjerne poste dobbelt også :)

#3 - - Jenny:

Jag blir glad om du fortsätter här.. för jag gillar den här bättre också.

:-)

#4 - - Amiechan:

Jatack, dubbelposta gärna tills RSS-prenumeration funkar på den nya. Eller säg åtminstone till i denna blogg när det funkar så att jag kan bli läsare igen. ;)

#5 - - Drops:

Ja vettu...kanskje du skulle dobbel poste..

Akkurat som om det er lettere å gå inn her..

Men det er sikkert bare en tilvenningssak..

WOW så fine bilder av retro stoff....Kjempe fine stoffer...Digger så den string hylla di også...slik ønsker jeg meg til bursdagen min nå i juni...ÅÅÅ jeg gleder meg til bursdag...jeg er skikkelig bursdagsjente..

Håper formen din er bra...For jeg grøsser hver gang jeg ser det bildet av alle de pinnene i nesa di altså...stakkars jente...

Stoooor klem fra Drops

#6 - - FURNISH.etc:

Åh men vad svårt, men gör det som är mest praktiskt för dig, så du inte får en massa extraarbete!

#7 - - Jenny:

Inspirerad av dig o dina ugglor har jag idag inhandlat en egen uggla på Loppis. Den skall snart bli rosa.. eller turkos, eller... nä Rosa eller Turkos.(punkt!)

;-)



#8 - - Johanna:

Jag gillar denna bloggen bättre. Så jag tycker det vore skoj om du fortsätter här. Denna känns mest inspirernade på något vis :)



Fina ugglorna blev föresten som du målade :)

Till top