Piggare igen

Om mig / Permalink / 12

Nu är jag gladare igen!

Jag var ledig idag och fick en liten mini sväng på stan innan mina vänner kom på pannkaksmiddag hos mig. När de gick hem hade jag fortfarande på mig mitt förkläde så jag tänkte, hmm om man skulle måla lite? Så nu har jag målat hela kvällen, inte för det blir särskilt bra, men det va ju ett tag sen. Man är lite ringrostig. Men det är skönt att kunna sätta sig ner och kunna skita i allat annat. Ingen som hälsar på, inget att stressa iväg till, dagens inlägg är redan gjort och det är rent hemma. Gott! nu ska jag se om jag kan rädda tavlan. Ja just det, satt i lite löshår när jag var hemma i JKPG. Ser fint ut i flätor, inte annars. Men det va ju 6år sen jag kunde ha flätor så varför inte ;)
#1 - - Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Vad SÖT du är :) Och fint förkläde har du också!

#2 - - Maria:

Härligt att du är piggare! ÅH ett sånt sött förkläade du har=) Jag älskar förkläden dom är perfekta ;)

Kram på dig!

#3 - - Drops:

Pip pip

Hei kjære venn=)

Så søt du er det du står med forkle...Helt herlig..

Du angående slik at man glemmer å ta av seg...

Du vet slike blå plastikk poser man skal ta på bena, hvis man ikke vil ta av seg skoene hos lege eller hudpleier eller slikt..

Jo slike hadde de i dagis der Lille Pastill går...Og jeg for ut av døren og gikk laaangt med de ute før jeg oppdaget det..fnis...litt flaut..hihi..

Stoooooor klem fra Meg=)

#4 - - Saerla:

Skönt att du är gladare igen! Hur går det med jobbet i färgaffären? Det är mitt drömjobb, eller jag inbillar mig det men kanske blir det för mycket? Hur känner du?

#5 - - makiato:

Du ser fin ut och förkläde passar i alla lägen tycker jag.

#6 - - Bertil och Linda:

toksöt i flätor! ja datorn är det sista man tänker på nu!

#7 - - erry:

Så söt du är i flätor & ditt fina förkläde!



Hoppas man får se tavlan som kom till :) Jag ska precis lägga in lite nya bilder på konst jag gjort. Men den stora tavlan har inte ändrats sen sist...



#8 - - FURNISH.etc:

SÖTNÖT! Ser verkligen äkta ut, håret alltså. Men jag har också haft det en gång i tiden och jag kan instämma om att det inte är lika läckert utsläppt :) Trevlig helg nu!

#9 - - Karolin:

Funderar själv på att låta syrran fixa lite längre hår till mig. Jag sparar och spara men det känns som om jag inte kommer någon vart.

#10 - - Thebestbuddy:

Men gumman du var ju asläcker utan flätorna med när du var här!



Själv har jag ju fått höra att det såg ut som om jag hade bajskorvar hängandes från huvudet sist jag hade flätor, men det var ju ett tag sedan.



Love ya! Pusspuss

#11 - - Jenny:

Snyggt förkläde. Jag själv har ibland förkläde bara för att det är skönt. När jag har förkläde har jag också alltid antingen keps eller sjalett på mig, och mitt hår i en hästsvans.

#12 - - Stina:

Visst är det praktiskt och trevligt med förkläde. Du är jättesöt i det förklädet.

Till top