Tävling

Tävlingar / Permalink / 4


Vinn söta kläder från Liandlo (storasyrrans företag ;D)

Även om du inte väntar barn är det  världens bästa present att ha hemma om nån vän eller släkting blir med barn!

 Du kan nu vinna ett set med Body och byxa i stl 50/56 (0-2 mån) Mina första kläder är utmärkta till BB-väskan eller som "Välkommen till världen" present vid barnets ankomst. Mina första kläder är ett minne värt att sparas, även till nästa generation. Passar både flicka och pojke. Plaggen är tillverkade i 100% bomull och ökotex- certifierade.

Vore skoj om ni ville vara med att tävla, kläderna är jätte gosiga :)

Gå in här
#1 - - Jessica:

kikar in...fin blogg...

ha en fortsatt trevlig kväll =)

#2 - - Petra:

Gud vilken härlig blogg du har! En "bli-glad-blogg".

Nu ska jag kika in på kläderna och försöka vinna ett set. ;-)

#3 - - MissKatka:

Hej Lisa,

Då väljer jag blått.

Hör av dig när du är färdig så kan vi skicka samtidigt.

#4 - - Ninna:

Åh det är ju en alldeles förträffligt perfekt tävling för mig! :)

Till top