#1 - - Jenny:

De hade gärna fått flytta in hos mig,

blev ju hur bra som helst!



: )

#2 - - Sofia:

snyggt :)

#3 - - bitte:



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

#4 - - Karolin:

Aj Löv NördLisa & her creations!

#5 - - Betty:

Åh, fint!

Kul ide!

Får alltid massor av rolig inspiration från dig, tack!!!



=)

#6 - - malin:

Som alltid så är du fylld med bra idéer! Fint blev det!

#7 - - erry:

Åååh, så fina! Du är proppfull med roliga och bra idéer Lisa, så jag undrar bara: När kommer "Pink Fridays pysselprogram" på TV? :P



Kram! ^_^

#8 - - Josefine:

De blev jättefina. Var fina innan med. :)

#9 - - josefine:

Åååå! Jag är helt kär i din blogg! Gud vad mycket fint! Nu längtar jag ännu mer tills vi flyttar om nån vecka så man kan börja pyssla igen! Så mycket fint du gör!

Till top