#1 - - Karolin:

Jag har alltid tyckt att blond med en ton av rött-typ orangeaktigt (som i sista bilden) är så fruktansvärt fint!

#2 - - Veronica - Vera Photo:

Coola bilder! :)

#3 - - sandra:

Ofta för gammal, gör det!

#4 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Äsch, man blir aldrig för gammal. Kör på :D

#5 - - Snusans Inredningsblogg:

För gammal? Näää, go for it!

Man blir riktigt glad av att kika in på din färgglada blogg. :)

#6 - - Petra:

Int kan man vara för gammal. Go go go go!!!!

#7 - - frida:

Kör ba köööör! =)

#8 - - ann granlund:

Härliga bilder, man blir verkligen inspirerad! Åtminstone skall jag ringa och boka tid till frissan, Tack för knuffen. Men jag känner lite som du, att det börjar bli lite sent ...

#9 - - Lalolandet:

Man blir aldrig för gammal!

#10 - - Carro:

do it do it! jag ska ju göra undercut på fredag, och jag bryr mig inte ifall nån tycker att jag är en tramsbyxa om jag gör det. man blir ju liksom inte yngre, när ska man annars göra det? hehe, det bästa med att vara vuxen är att man får göra som man vill :) kram!

#11 - - Ida:

Säg inte att du är för gammal. Man är bara för tråkig. KOM IGEN GIRL! Jag blev med sugen och inspirerad, och jag är också gammal. Min favvo var det turkosa. Skitsnyggt!

#12 - - Mimmi:

Shyssta färger! Kör på, det behövs i färglösa februari!

#13 - - Cheapo:

KÖR PÅ TURKOST HÅR<3 Så himla fint! Just do it, man lever bara en gång oki! :D

#14 - - elin:

vi blir väl aldrig för gamla för rosa hår?? nu när du kommer upp till mej får du sätta i massa babyrosa slingor i hela mitt hår!! Det är fan bara jag som lyser upp bland alla tråkiga biokemister o läkare på min skola. To old? I DON`T THINK SO!! =D

Till top