Blandat

Föräldrarhem / Permalink / 10



Nysydd



Syhörnan hos föräldrarna



Poster jag gav till min mamma efter Barcelona resan



Hyllor i köket



En till poster jag gett till mina föräldrar, denna är av egen design ;)



Ut med julen in med våren i köket.

#1 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Dina föräldrar bor jättefint :) Vilket vackert matbord o stolar, kan tänka mig att det är mysigt att sitta där och äta!

#2 - - Mikaela:

Vilka sköna ljusa bilder....Nu vill jag ha vår!!!

#3 - - Lalolandet:

Love tha bag!

#4 - - erry:

Väskan är supersöt! Hemma hos dina föräldrar ser det så himla mysigt och hemtrevligt ut. Så skulle jag vilja bo! :)

#5 - - NOOK Elin:

Söt väska! Finaste syhörnan! Snygg poster! Fina hyllor! Snyggare poster! Världens härligaste matplats!



Jag blir så glad när du bloggar!

#6 - - Josefine - Mamma till en ängel:

Verkligen fint!

#7 - - christine:

jeg elsker hjemmet til foreldrene dine :D så utrolig mye fine farger :D syhjørnet er jo helt fantastisk!

og for en flott poster du hadde med hjem fra barcelona :D

#8 - - Sanna:

Vackert vackert och åter vackert! =)

#9 - - Jenny Hansson:

sy en ny sådan väska till hösten o sälj den till mig :)

#10 - - Stina:

Jag gillade väskan mycket!

Till top