Dagens flickr mix

Inspirations bilder / Permalink / 5
1. Gingerbread House, Martha's Vineyard, 2. Adore, 3. living room, 4. window2

Idag ska vi hem till sandra och jag hoppas hon kan hjälpa mig sy om en vintage klänning. Jag återkommer med bilder!  Lilla hasselmusen mår bra och vi är säkra på att det är en hasselmus för den har en lång luden svans och vi hitta den i ett område där det omöjligen skulle kunnat vara en tam-mus/hamster ;) Vi kommer hålla den på ett svalt ställe och släppa ut honom till våren. Kommer rappotera hur det går! Men nu lär han sova ett bra tag till.


http://www.flickr.com/photos/janfotografie/3890878520/

Ha det gott!
#1 - - NOOK Elin:

Vilket hus! Där skulle du bo =)

#2 - - Lalolandet:

Från och med nu är det mitt drömhus!

#3 - - Marica:

Skönt att hör att det löste sig med den lille gynnaren :)

#4 - - Daniel:

ååh mitt drömhus!!

#5 - - erica:

De där rosa blommorna är ju heeeeelt sagolikt vackra! Vill haaaa!

Vill bara tacka för en superhärlig blogg! Vet att du har fått, men en sån här blogg ska belönas: Du har en awaaard att hämta hos mig ;-D!

Allt gott och keep up the good work :-)!

Till top