#1 - - Matilda Karlsson:

Hoppas jag också! Superfina!

Hoppas allt är bra med dig, det var ett tag sedan jag besökte din blogg så nu ska lag kika ikapp lite : )

Kram

#2 - - Jenny / Jema Rose:

Helt underbara ju!!!



: )



KRAM

#3 - - Anonym:

Wow helt fantastiska!

#4 - - Materielltjej:

Jamen vi gör ett upprop!

#5 - - Zizzie:

Gud vilka härliga tapeter! Jag skulle inte ha något emot en fondvägg i någon av dessa :)

#6 - - Pernilla:

Japp! Gillar de!!! Du har bra koll! Har nu suttit och smaskat i mig alla goda inlägg sen sist. Ser att du uppdaterat ditt träd med ögon och molnkompisar. Coolt! :)

PAllarna var godis och allt annat också. Blir som vanligt laddad med energi här! Tack! :)

#7 - - Sanna:

Underbara tapeter! =)

SV: Hmm oki..du vet inget namn på dockan? =)

Kraaaaaam

Sanna

#8 - - vintageRetroPrinsessa:

Vilka härliga bilder :)

#9 - - MayaLee Photography:

Ja dom gör ju galet snygga tapeter!!

Här har jag använt pip-studiotapeter i en ram och på min dotters garderob: http://mayalee-dreams.blogspot.com/2010/03/3.html



Ha en skön lördag!

#10 - - Emma:

Gud va snygg den röda lampan på en av bilderna va!!

#11 - - Tilda:

Åh MÅSTE ha det första röda som tyg till att sy nya sittdynor!!!

#12 - - Erica:

jag är KÄR i de här tapeterna!!

Till top