Nya Pinkfriday kläder hos Liandlo

Mer design av mig / Permalink / 10
Kul att se det färdiga resultatet. Denna gången är det mina små happy clouds som producerats. Jag har gjort tygmönstret och syrran själva modellerna. Om ni är intresserade av något plagg kika in på:
www.liandlo.com
#1 - - Karolin:

Om jag hade en liten att klä hade jag slått till!

#2 - - mintekopp:

Nämen Å så underbara! Så duktiga ni är du och din siss!

#3 - - Dessi - Home and desire:

Åh, vad jag älskar den första molnbodyn! Grymt fin i färgen! Måste in och kika :)

#4 - - Petra:

Så ljuvligt söta moln! :-)

#5 - - Emma:

Jättefina plagg! Min minsta har tröjor från förra kollektionen och dom har verkligen hållt sig fina genom många tvättar. Ett litet tips kan vara rejäla muddar i ärmsluten så räcker dom att växa i länge. Tack för en inspirerande blogg!

#6 - - Elisabeth - anyhow.se:

Glädje helt enkelt! :D

#7 - - Sanna:

Så himla underbara! <3



Kraaaaam

Sanna

#8 - - Frida:

Jag hittade hit till bloggen idag och jag ääääälskar den till max! Tack för inspirationen!

#9 - - Jenny:

Superfint tyg och modeller! Grattis!

#10 - - Evelina:

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

Till top