Veckans värsta dag, magsjuka och förlorad budgivning

Om mig / Permalink / 2
Bilder på lägenheten jag buda på.
Jag och Jonas gick på lägenhetsvisning i måndags. Han följde med som min rådgörare. Den va jätte fin, om än lite för stylad och färdig för min smak. På natten vakna jag att jag blivit kräksjuk och låg vaken i krämpor hela natten och sedan magsjuk. Sov inte en blund, kändes som jag va tillbaka i indien igen, då hade jag en episod så jag inte ätit på 2 dygn och drömde om kött.. vilket är lite konstigt för jag har inte ätit det sen 7år tillbaka..
Igår börja budgivningen och ett tag trodde jag att jag vunnit. Men icke. Va inte så peppad att buda när man ligger halv död hemma, men som tur va så smsa man in bud. Mår fortfarande kass och har svårt att stå upp utan yrsel och vill helst inte äta. Bra bantning om inte annat ;P Håller tummarna att jag kan jobba i morgon, Detta va banne mig inte kul att ligga hemma sjuk, alla andra är bortresta. Jag kanske ska flytta in i ett kollektiv i allafall..Kram på er från sjuklingen!
#1 - - Nonno:

Stackars dig mag och kräksjuka är "skitjobbigt"

Krya på dig. Och hoppas bostadsfrågan löser sig snart.

#2 - - Karolin:

Den såg väldigt fin ut. Men vet du, det kommer fler fina lägenheter!



Krya på dig!

Till top