liandlo webbshop

Hemsidor och butiker / Permalink / 4



Tyg jag sytt kudden med ena rådjurssidan och ena med katten på är från Liandlo webbshoppen. Även burken är därifrån. Ugglan knepa min mamma och min systerson ihop från nån pyssel webbsida :)

Nu får jag se till att designa nåt mer mönster och sluta vara den lata lillasystern! Otroligt kul att se sina skisser bli något man kan se och ta i. Vant mig att se kläderna men nu att se det i tyg va skoj och nu kan man skapa något själv med det. Glad att jag har en sån härlig driftig syster som är så envis att de står härliga till ;)


Köp tyger från Liandlo om du vill sy nåt kul till barnen!

Kika in här

Ett smakprov har ni här på tyger andra designers har gjort för liandlo:

   

  

  

  

  

  

    

  

  

#1 - - Made by Ina:

Som jag skrivit innan det är mitt favorit tyg ;)

Måste va sjukt roligt att få ner sina skisser på tyg, en dröm jag har haft i många år.

Hoppas den någon gång blir verklig ;)



Kram Marina

#2 - - nook elin:

Jättefina tyger!

Va kul att du tycker vi fått det fint! :) det stämmer, fågelburen är från ferm, älskar verkligen deras saker!

#3 - - Sanna:

Åhh vad jag önskar att jag hade råd att handla lite skoj här, men men fattig som en kyrkmus som det är nu..suck..



SV: Mmm du får kolla igenom min blogg lite så du hänger med i svängarna.. ;) hihi..



Hoppas att du får en toppenfin fortsättning och ett gott nytt år gumman!! <3

Kramar i massor

Sanna

#4 - - Lebanezza:

Fin blogg :)

Till top