Hemma!

Mitt hem / Permalink / 17







Ja nu är det färdig shoppat för ett tag :D
Några av grejerna jag köpte i indien.

#1 - - Henrietta:

Vilka härliga tyger! Så underbara färger!

Hoppas du haft roligt och inte fryser nu när du är hemma :o))



Kram Henrietta

#2 - - Nea:

oj så mycket fint i härliga färger! ^-^

#3 - - Lotten:

Åhh så mycket fint på en gång! Jag ser att du fått tag på tyget som Anna O har i sina överkast och kuddar fast ett mycket finare färg - limegul-grönt!

#4 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Välkommen hem och OJ vad mycket fint :)

#5 - - Anonym:

Dá hoppas vi pá fler färgglada inlägg.

Upptäckte din blogg för ett tag sen och är inne nästan varje dag och njuter av all färgprakt!!

#6 - - Maria:

Verkligen vackert!

#7 - - Betty:

Åh, va mycket fint =)

#8 - - Karolin:

Fantastisk shopping!

#9 - - erry:

OJ, vad mycket vackert! Jag vill också åka till Indien och shoppa textil..:)

#10 - - erry:

Och förresten, VÄLKOMMEN tillbaka till Sverige!

#11 - - Y:

välkommen hem!

vi åker snart till Kerala och Delhi. Har du några tygshoppingtips? Jag tänkte leta efter bollfrans o liknande.

#12 - - Anna-Karin:

välkommen hem.. oj vad mycket härligt du fick med dig.. =)

#13 - - Sanna:

Välkommen hem gumman! Sjukt mycket vackert du har köpt hem! Man blir inte lite avis heller.. ;) hihi..



Kraaaaam

Sanna

#14 - - Petra:

WOW! Välkommen hem :)

#15 - - Kadri:

wow vilka fina kuddfodral. vilka fantastiska färger

#16 - - Therese:

Oj, vilka underbara färgkombinationer!!

#17 - - SusLotus:

WOW säger jag bara! Helt underbara tyger! Vill ha dem alla ;)

Till top