fina presenter

Pyssel och inredningstips / Permalink / 19
Från min mamma. Flyttar ju nu och hon tyckte jag behövde några stolar och de har vi mängder av efter när bror min köpte ett missionshus. Hon snodde lite färg utav min sammling och fixa ihop ett gäng små färgklickar till köket :)
#1 - - Linda:

Men åh så gulligt! Jättefina!!



Kram

#2 - - Lopez:

Åhhhh så fina! Underbara färger!

#3 - - erry:

Åh, ursnygga! De kommer att passa perfekt i ditt kök. Vilken gullig och duktig mamma du har! :)



Kram

#4 - - Ninette:

Vilken härlig bukett av färger! Superläckra!

#5 - - Karolin:

Nästan samma färger som mina köksstolar, mina är lite mer pastelliga och istället för en gul stol har jag en vit :)

#6 - - Emelie:

Helt underbara!!

#7 - - Petra:

Jösses, vilka härliga färgklickar!! SKa bli riktigt kul att få se dom på plats i köket sen! :-)

#8 - - sandra:

Vilken underbara stolar och vilken snäll mamma du har lisa!!

#9 - - Viktoria - s t j e r n f a l l:

Wow, så himla coolt. Du kommer lätt ha snyggaste köket!

#10 - - Linnéa:

De är verkligen helt fantastiska - jag är grön av avund :) Står själv i begrepp att måla mina pinnstolar i köket och hade faktiskt tänkt mig precis den gula färgen du har använt. Jag undrar därför vilken färg du använder när du målar snickerier?



Tack för en mycket inspirerande blogg som jag gör igenom noga nu när jag nyss har flyttat till större :)



Kram

#11 - - Emmalill Frank:

Så UNDERBARA!!!!! vill ha :D....i min ateljé

#12 - - Natalia:

Wow, fantastiska!

#13 - - Anonym:

Snälla, har du och din mamma några tips om hur man går till väga när man målar gamla fernissade möbler?

Jag ser att ni gör en del sånt.

Det blir jättefint i din lägenhet!

#14 - - Annette My Rosevalley:

Vilka underbara stolar. Jag är tokig i pinnstolar som dessa. Din lyckost!

#15 - - Linda:

Hej där!

Otroligt fin och inspirerande blogg! :D

Undrar bara vad för typ av färger du målade dessa stolar med. :)

kram!

#16 - - Frk pyssel:

Otroligt fina stolar! Hur får du färgen att se så snyggt målad ut och hur får du den att hålla? Målade ett par köksstolar. Slipade först utan bara attan, målade med grundfärg först och sen täckfärg, men de blev snabbt slitna och färgen flagnar här och där :-(

#17 - - Monya:

Åh du inspirerar verkligen! Får jag länka till dig från min blogg? Man blir så glad av din konst!!

Kram

#18 - - Jennifer:

Vilka härliga färger på fina stolar :)

#19 - - Fru Lundin:

Jätte fina! Man blir så glad av färg!

Till top