renovering pågår

Mitt hem / Permalink / 3
Har målat om vardagsrummets tak och väggar, kökets väggar, börjat måla alla skåp som ej var målade innuti. Sen kommer golven slipas (tar jag till med ett proffs att göra), lister målas, ett nytt golv till köket, måla om garderoberna, fixa sov alkoven och sen vitlasera golvet på balkongen. Sen inflytt, men med tiden vill jag fixa till köket riktigt bra. Blev lite mer än jag trodde, men det är gött att ha de nymålat. mmm. Kanske blir tapeter med tiden, fondväggar får dyka upp med tiden :) Alla väggar kommer ha basen i halva s0502-y receptet, vi kallar den sussie nelsson på jobbet. Inte för vit, inte för gul. As bra!
#1 - - Sanna:

Åhh ser verkligen fram emot det färdiga resultatet, såå nyfiken! =)

Presentstolarna ifrån din mamma är underbara!! <3



Kraaaaaam

Sanna

#2 - - Nea:

Åå så härlig att få inreda ett eget hem! Jag längtar tills jag får möjligheten att till och börja med få flytta hemifrån ^^

#3 - - Helen Holmberg:

Ser med spänning fram på fortsättningen!

Grattis till egna lägenheten :)

Till top