#1 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Åh så fint du har fått det :) Hoppas på ännu mer bilder från lägenheten senare. Jag vill se varenda liten vrå ;)

#2 - - Malin:

Ohh...va mysiga färger. Man kan inte bli annat än glad när man kommer hem till dig ;). Jag har också målat köksstolarna i olika "goda" färger. Alla kommentarer dem jämt när de är över på fika =). Nu vill jag bara hitta den perfekta kökssoffan!

Lycka till med tavelväggen!

#3 - - Ninette:

Vilka härliga bilder, som en påse blandade karameller!

#4 - - metronyx:

Vilka härliga,glada färgkickar du har överallt. Blir genuint avis : )eller mest inspirerad.

#5 - - Selena:

It looks amazing!

#6 - - Anonym:

Älskar din stil! Helt tvärtemot vad jag har hemma,svarta möbler och rött och vitt som accenter men jag skulle kunna tänka mig en färgdröm som din :-9

#7 - - Petra:

Jag blir lika glad varje gång jag får se bilder från ditt hem! Så mycket färger och fina mönster!!

#8 - - maria:

MEN HERREGUD! Vilket fantastiskt kök!! DE E JU ÄNNU FINARE ÄN MITT!!!!!! ;)

Till top